Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

اتفاق جالب برای گوینده خبر هنگام پخش زنده +فیلم
اتفاق جالبی که برای یک گوینده خبر حین پخش زنده رخ داد بازتاب جالبی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری متعلق به کدام گوشی‌هاست؟ +تصاویر
فهرست تازه‌ای از برترین گوشی‌های هوشمند به لحاظ کیفیت دوربین عکاسی و فیلمبرداری منتشر شد.

مهارتی عجیب و دیدنی از راهبان معبد شائولین +فیلم
در این مطلب یکی از مهارت‌های حیرت‌انگیز راهبان معبد شائولین را از نظر می‌گذرانید.

ماجرای جنجالی خطیب جمعه‌ای که حین سخنرانی دستگیر شد! +فیلم
فیلمی از لحظه پایین کشیدن یک خطیب نماز جمعه توسط ماموران امنیتی سعودی از روی منبر منتشر شده است اما حقیقت ماجرا چیست؟

ترکیب جالب نقاشی با میوه‌های واقعی +تصاویر
هنرمندی اهل لندن با استفاده از قوه تخیل و خلاقیت خود آثار زیبایی از جنس میوه و سبزیجات خلق کرده است.

چهره ای جدید از عربستان/پروژه ای که برای اولین بار کلید خورد +تصاویر
تعدادی از هنرمندان سعودی در یکی از شهرهای عربستان اقدام به نقاشی روی دیوار خانه‌ها کردند.

هشتگ #اعاده_اموال_نامشروع_مسئولین_کشور داغ شد
پس از مطرح شدن طرح دو فوریتی بررسی و بازگردان اموال نامشروع مسئولان، کاربران با هشتگ #اعاده_اموال_نامشروع_مسئولین_کشور در فضای مجازی مطالبی را به اشتراک گذاشتند.

اگر می‌دانستيم شما انقدر به زحمت می‌افتيد غلط می‌كرديم مزاحم شويم +عکس
هومن حاجی عبداللهی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور در خصوص دهه شصتی‌ها واکنش نشان داد.

تصویری دیدنی از نوعی مارمولک به نام جکوی
مارمولک توکای خاکستری و قرمز و دارای نقطه‌های متمایل به سفید است.

خودکشی نافرجام دختر 12 ساله به‌خاطر تکالیف مدرسه! +فیلم
یک دختر 12 ساله به دلیل ترس از انجام ندادن تکالیف مدرسه، در اقدامی وحشتناک خود را از طبقه 15 آپارتمان محل سکونتش به پایین پرتاب کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13

گوشی‌های ردمی نوت شیائومی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین گوشی‌های میان‌رده در بازار موبایل به حساب آورد. این گوشی‌های هوشمند با توجه به امکانات قابل قبول، زیبایی ظاهری و عملکرد خوب خود توانسته‌اند رضایت اکثر کاربران را به دست آورند و جایگاه ویژه‌ای در بین آنان پیدا کنند.

به گزارش کاماپرس، دانستن ویژگی‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دو مدل پرطرفدار شیائومی، این امکان را ایجاد می‌کند که کاربران با توجه به نیازشان بهترین انتخاب را انجام دهند.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر طراحی بدنه

هر دو گوشی‌ شیائومی هوشمند و دارای طراحی شیک، لبه‌های صاف و پوشش شیشه‌ای در پنل پشتی خود بوده و از طیف‌های رنگی متنوعی برخوردارند. به عنوان مثال Redmi 12 با رنگ مشکی Jade و رنگ آبی پاستلی، زیبایی مینیمالیستی را به نمایش می‌گذارد؛ در حالی که Redmi 13C با گزینه‌های رنگی پر زرق و برق خود جلب توجه می‌کند.

علاوه بر آن Redmi 13C دارای یک بریدگی قطره مانند برای دوربین سلفی­اش بوده؛ در حالی که دوربین جلویی ردمی 12 5G  با سوراخ پانچ طراحی شده است. همچنین گوشی Redmi 13C  فرستنده مادون قرمز ندارد؛ در حالیکه این ویژگی در گوشی ردمی 12 5G  وجود دارد.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر صفحه نمایش

گوشی Redmi 12 5G دارای صفحه نمایش بزرگتر با اندازه 6.79 اینچ در مقایسه با گوشی Redmi 13C با اندازه 6.74 اینچ است. علاوه بر آن گوشی Redmi 12 5G دارای رزولوشن Full HD+ است؛ در حالی که گوشی Redmi 13C از صفحه نمایش HD+ بهره می­برد و این تفاوت باعث شده که تصاویر در گوشی Redmi 12 5G  دارای رزولوشن بالاتری باشد.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر نرم‌افزار

گوشی ردمی نوت 12 شیائومی با اندروید 12 به بازار عرضه شده و امکان آپدیت به اندروید 13 هم دارد؛ در حالی که گوشی ردمی نوت 13 دارای سیستم عامل اندروید 13 است.

علاوه بر آن هر دو گوشی‌ مانند سایر گوشی‌های شیائومی، امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای دارند و از باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری نسخه‌های قبلی خلاص شده­اند. برخی از این امکانات شامل شخصی ‌سازی آیکون‌ها، بهبود گالری، تغییرات در ایجاد پوشه‌های جدید و حفاظت از حریم خصوصی است.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر دوربین

به طور کلی می‌توان گفت که از نظر دوربین، هر دو گوشی عملکرد مشابهی دارند؛ به این صورت که هر دو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده، ولی گوشی ردمی نوت 12 شیائومی دارای سنسور عمق دو مگاپیکسلی است و ردمی 13C 5G  لنز ماکرو هشت مگاپیکسلی و لنز کمکی دارد.

علاوه بر آن، این دو گوشی در شرایط کم نور با چالش‌هایی مواجه می­شوند و ممکن است از کیفیت مطلوب برای عکاسی برخوردار نباشند؛ این در حالی است که تصاویری که در نور روز توسط هر دو دستگاه گرفته می‌شود، کاملا رضایت‌بخش است و جزئیات کافی را به خوبی نشان می‌دهند.

از لحاظ قیمتی نیز هر دو گوشی دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای هستند؛ به طوری که گوشی ردمی نوت 12 شیائومی به قیمت هفت میلیون تومان و گوشی Redmi 13C 5G  به قیمت پنج میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر باتری و شارژدهی

از لحاظ شارژدهی و باتری نیز این دو مدل شبیه به یکدیگر بوده و هر دو گوشی هوشمند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهزند و از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کنند. تنها تفاوت باطری آنها این است که گوشی Redmi 12 5G  شامل یک شارژر 22.5 واتی است؛ در حالی که گوشی Redmi 13C 5G به همراه یک شارژر 10 واتی ارائه می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • شهروند خونسرد در حال نوشیدن چای مجرم را دستگیر کرد + فیلم | ادامه نوشیدن چای نیم‌خورده عکس‌العمل کاربران فضای مجازی را در پی داشت