Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@15:05:44 GMT

افزایش ساعات کاری مراکز تجاری و مترو

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۴۷۸۰

‍‍‍‍‍‍

معاون حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از 15 اسفند تا پایان سال ساعت کار مترو تا ساعت 24 افزایش می یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسن پور سید اقایی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران باحضور در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات ترافیکی آخر سال گفت: ما درشورای ترافیک تهران پیشنهاد دادیم که در راستای توزیع ترافیک اسفند ‌ماه، ساعات کاری مراکز تجاری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه خوشبتخانه شب گذشته فرمانده انتظامی تهران با پیشنهاد افزایش ساعات کاری مراکز تجاری موافقت کرد گفت: از 15 اسفند ماه ساعت کاری تمامی مراکز تجاری تا 1 بامداد خواهد بود و مترو تا ساعت 24 خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: مردم می‌توانند با خیال راحت به خرید بپردازند؛ چرا که بر اساس تمهیدات اندیشیده شده سرویس دهی آخرین قطار در همه خطوط تا ساعت 24 خواهد بود و همچنین ساعات کاری اتوبوس‌رانی و بی‌ار تی را نیز افزایش دادیم.   دانلود  به گفته پورسید آقایی مراکز تجاری بزرگ هم در این مدت تا ساعت 1 بامداد باز هستند.  
پورسید آقایی در ادامه با بیان اینکه بر اساس مصوبه امروز شورای شهر قیمت بلیط تک سفره از 800 به هزار رسید گفت: همچنین قیمت بلیت متروی حومه از 800 تومان به 1500 تومان و قیمت بلیت متروی فرودگاه امام خمینی به 7500 تومان رسیده است


منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری 
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد