Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دکتر ربابه رستمی، عضو هیات علمی دانشگاه شیراز و رئیس هیات مدیره شرکت پیشگامان مهدحرکتی فرتاک در این کارگاه گفت: اصلی‌ترین روش افزایش و رشد سلول‌های مغزی در کودکان از طریق بازی و حرکات بدنی صورت می‌گیرد و ضروری است که هر نوع آموزشی را برای کودک، با بازی آمیخته کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر غلامی، عضو هیات علمی پژوهشکده علوم ورزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم هدف اصلی کارگاه را ارائه راهکار‌های مناسب برای توانمندسازی و استعدادیابی کودکان در زمینه‌های مختلف ورزشی اعلام کرد.
در این کارگاه بین المللی، دومنیک چیکوت (Dominique Chiquet)، موسس آکادمی آموزش مهارت‌های حرکتی کودکان از کشور سوئیس و دکتر امین غلامی، عضو هیات علمی پژوهشکده علوم ورزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به بیان مطالبی درباره اصول برنامه ریزی برای بازی‌های حرکتی کودکان در سنین ۴ تا ۷ سال پرداختند.
دومنیک چیکوت، موسس آکادمی آموزش مهارت‌های حرکتی کودکان از کشور سوئیس، با ابراز خوشحالی از حضورش در ایران و دانشگاه شیراز، گفت: توجه به انطباق پذیری، تعادل، ریتم، جهت یابی و ایجاد تمایز، از اصولی است که برای طراحی و برنامه ریزی بازی‌های حرکتی هدفمند کودکان باید مورد توجه قرار گیرد.
در این کارگاه، نمونه‌های از بازی‌های مفید درجهت تربیت حرکتی کودکان ارائه شد.
این کارگاه به همت دانشگاه شیراز و توسط شرکت دانش بنیان مهد حرکتی فرتاک، با همکاری هیات ورزش‌های همگانی فارس برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان/ نمادی از فرهنگ پهلوانی در« پهلوان و فیل»
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد