Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان پایه افزود: پروژه عمرانی جاده ارتباطی بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی به طول ده کیلومتر در دست اقدام است.
خوان پایه اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار شده است.
روزبه رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بهمئی هم گفت: عملیات شانه سازی و ایمن سازی جاده‌های شهرستان بهمئی شروع و در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ایمن سازی راه‌های شهرستان خصوصا مناطق کوهستانی و گردشگری را از اولویت کاری این اداره دانست و افزود: تا قبل از شروع سفر‌های نوروزی کار شانه سازی مسیر منطقه گردشگری برم الوان به اتمام می‌رسد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و پنجم ۶ هزار و ۹۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۸۷۱ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۴، ۶، ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۱۱ فرصت شیرازی و منشعبات در منطقه ۷ و روکش آسفالت در معبر خاکی خیابان بهزادی در منطقه ۵ انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۵ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۵۵ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۰۸ هزار و ۶۱۱ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • اینفوگرافیک | بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز