Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@19:59:22 GMT

لغو دوباره اکران مستند «زمستان یورت»

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۷۳۳۵

اکران مستند «زمستان یورت» که به مسائل و مشکلات کارگران معدن یورت آزادشهر می‌پردازد و قرار بود در شهر گرگان برای هنرمندان اکران شود، دوباره از طرف مسئولان متوقف شد.به گزارش بلاغ، اکران مستند «زمستان یورت» که به مسائل و مشکلات کارگران معدن یورت آزادشهر می‌پردازد و قرار بود در شهر گرگان برای هنرمندان اکران شود، دوباره از طرف مسئولان متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکران مستند «زمستان یورت» که به مسائل و مشکلات کارگران معدن یورت آزادشهر می‌پردازد و قرار بود در شهر گرگان برای هنرمندان اکران شود، دوباره از طرف مسئولان متوقف شد.

علی دهقان تهیه کننده مستند «زمستان یورت» با اشاره به حواشی و مسائل پیش آمده در لغو اکران این مستند در گرگان گفت: برای دریافت پروانه نمایش مستند «زمستان یورت» از اداره ارشاد گرگان درخواست مجوز کردیم تا در فضا‌هایی که در اختیار این اداره کل است بتوانیم این مستند را نمایش بدهیم.

وی افزود: تا امروز بیش از یک ماه از ارسال درخواست مجوز نمایش مستند «زمستان یورت» به اداره ارشاد گرگان می‌گذرد، اما تا الان هیچگونه پاسخی به ما نداده اند و به ما اعلام کردند اجازه اکران در مکان‌هایی که متعلق به اداره ارشاد است، نداریم.

تهیه کننده مستند «زمستان یورت» ادامه داد: با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم مستند «زمستان یورت» را با همکاری واحد تصویری حوزه هنری و بسیج رسانه استان در تکیه هنرمندان گرگان که دارای بافتی تاریخی است، اکران کنیم.

دهقان خاطرنشان کرد: متاسفانه روز گذشته از اداره ارشاد شهرستان به دوستان ما در حوزه هنری تماس گرفتند که مستند «زمستان یورت» در این مکان نیز اجازه اکران ندارد.

تهیه کننده مستند «زمستان یورت» یادآور شد: به عنوان یک فیلمساز و فردی که در حوزه تولیدات آثار انقلابی فعالیت می‌کنم نمی‌دانم چرا با این مستند اینگونه برخورد می‌کنند. این درحالی است که باید بیشتر از این‌ها به چنین فیلم‌هایی بها داده شود.

دهقان اظهار داشت: همه مردم باید چنین مستند‌هایی را تماشا کنند و از مشکلاتی که برای خانواده‌های عزیزان کارگر معدن یورت پیش آمده باخبر شوند. کما اینکه در حال حاضر با توجه به اینکه ۱۱ ماه از این ماجرا می‌گذرد، بسیاری از این خانواده‌ها به آن حق و حقوقی که باید می‌گرفتند، نرسیدند.

وی در پایان تصریح کرد: نکته جالب اینکه کارگران فعلی این معدن نیز همچنان با مشکلات گذشته روبرو هستند. زیرا مسائل آن‌ها بعد از بارگیری مجدد این معدن همچنان پابرجا است. اتفاق‌های رخ داده برای مسئولان این معدن درس عبرتی نشده تا به فکر کارگرانی باشند که در اعماق کوه با آن سختی کار می‌کنند.

گفتنی است حدود یک ماه پیش نیز ممانعت شورای تامین شهرستان آزادشهر گلستان، از اکران این مستند در این شهر، جلوگیری شده بود.

مستند «زمستان یورت» که به کارگردانی میلاد میرزاباقری و تهیه کنندگی علی دهقان ساخته شده است، چندی پیش هم توانست جایزه ویژه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش نقد درون گفتمانی را ازآن خود کند. کد مطلب: 353486 مرجع : فارس 

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

    لغو دوباره اکران مستند «زمستان یورت» کارگردان زن سینما در مورد مافیا افشاگری کرد اجرای برنامه تحویل سال با مجری ممنوع التصویر اسکار بهترین بازیگر زن را چه کسی به خانه می‌برد؟ واکنش جالب دی‌جی سرشناس به حمید هیراد شقایق فراهانی جلوی دوربین «هست و نیست» «تام کروز» بدترین هنرپیشه سال ۲۰۱۷ «هانیه توسلی» با پارتی بازیگر شده است؟ توضیح فیلمنامه نویس فیلم «شنل» در پی حاشیه‌ها چرا ایرانی‌ها فیلم هندی دوست دارند؟ سریال «ستارخان» با هزینه شخصی تولید شد فروش سینمای ایران رکورد زد پخش زنده برنامه «من و شما» متوقف شد! هادی حجازی‌فر بازیگر سریال «ممنوعه» شد بازگشت دو چهره جنجالی به مراسم اسکار مجری برنامه تحویل سال شبکه یک معرفی شد الناز شاکردوست بازیگر فیلم نرگس آبیار شد خداحافظی احتمالی هومن سیدی از بازیگری! ساخت «مایه گوزل» در ترکمن صحرا آقای بازیگر: با قلقلی به سینما می‌رویم  

پروانه معصومی: می‌خواستند در خیابان کتکم بزنند

نظر خانم بازیگر درباره حضور سلبریتی‌ها در تئاتر

توصیه رهبر انقلاب به ساخت فیلمی درباره زندگی سردار سلیمانی

آقای بازیگر از اولین تجربه مجری گری خود چه گفت؟

حجاج چگونه در کاروان‌های حج ۹۷ ثبت نام کنند؟

مهنازافشار ممنوع‌التصویر شد!

بازیگر «جومونگ» و سه قلوهایش

«جهان‌آرا» به مرخصی می‌رود

بودجه‌هایی که صرف آموزش علم سکولار می‌شود

سینمای ایران دست چه کسانی است؟

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت  ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی «مدرسه قوی، ایران قوی» سوژه فضاسازی شهری شد. 

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر  به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • فریم هایی از مردان معدن
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است