Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@13:16:16 GMT

(تصویر)مخدر وحشتناک کروکودیل+18

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۸۲۹۶

(تصویر)مخدر وحشتناک کروکودیل+18

 گزارش صدای ایران،ماده مخدﺭ کروکوﺩیل که ﺍز قرﺹ کدئین با بنزین، تینر، ید، جوهر نمک و فسفر قرمز ساخته شدﻩ است! ناحیه‌ﺍی از بدﻥ را که اﺯ این موﺍد تزﺭیق شدﻩ فاسد کردﻩ و فرﺩ شبیه زﺍمبی می شوﺩ!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال بازنشسته اسرائیلی: حمله ایران، وحشتناک است

یک ژنرال بازنشسته اسرائیلی در گفت‌وگویی تلویزیونی، توان دفاعی اسرائیل در برابر حملات ایران را ضعیف دانست و گفت اسرائیل در یک جنگ واقعی با ایران از بین می رود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسحاق بریک، ژنرال بازنشسته اسرائیلی با انتقاد از عدم آینده‌نگری مقامات و تحلیل‌گران صهیونیست تصریح کرد: «نباید تنها به رخدادهایی توجه کنیم که تا کنون اتفاق افتاده است. این برداشت ما را از توجه به تهدیدات آینده باز می‌دارد.» وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران افزود: «من به همه ابعاد دفاع از اسرائیل واقفم. اگر ایران تا کنون به ما مستقیماً حمله نکرده معنایش این نیست که در آینده نیز به ما حمله نخواهد کرد.»

بریک همچنین گفت: «ما ظرفیت نابود شدن داریم و آسیب‌پذیریم. تا زمانی که این آسیب‌پذیری ادامه داشته باشد، نباید تصور کنیم که چون ایران تا کنون به ما حمله نکرده، تهدیدهایش بی اثر است. ما اصلاً قابلیت دفاعی کاملی نداریم، نه در پشت جبهه، نه در برابر موشک ها و نه در دیگر موارد. پدافند چند لایه میلیاردها دلار هزینه دارد.»

بریک در ادامه این گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به اشتباه محاسباتی دستگاه‌های نظامی و امنیتی صهیونیستی گفت: «ما یک مشت موشک داریم که قرار است در دفع حملات موشکی ایران به ما کمک کند. این موشک‌ها برای چه مدت کافی است؟ دو روز؟ اگر جنگ چند هفته طول بکشد و هر روز هزاران موشک به سمت ما شلیک شود چه کاری می توانیم بکنیم؟»

این ژنرال بازنشسته صهیونیست سپس درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: «بعد از حمله ما به کنسولگری ایران در دمشق همه چیز تغییر کرده است. ایرانی ها جوری تهدید می کنند که پیش از این نمی کردند. حمله ایران در صورت تشدید تنش وحشتناک خواهد بود. اگر این اتفاق اکنون رخ ندهد بازهم بدین معنی نیست که هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد. ما باید برای این حمله آماده باشیم، زیرا اگر اتفاقی رخ دهد، ما دیگر وجود نخواهیم داشت.»

 

بایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شدرسانه عبری: ایران شکست راهبردی به اسرائیل وارد کرد

 

این ژنرال بازنشسته اسرائیلی در پایان تصریح کرد: «جنگ با ایران، جنگ با یک کشور نیست. یک جنگ منطقه‌ای است، که ما آمادگی آن را اصلاً نداریم. ما حرف زیاد می‌زنیم، ولی خودمان برای این خطر آماده نمی کنیم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری از سیل وحشتناک در عمان
  • (ویدئو) لحظه تلخ متلاشی شدن لاک پشت در آرواره کروکودیل غول پیکر!
  • (ویدیو) تمرینات پای وحشتناک هادی چوپان
  • ببینید | لحظه تلخ متلاشی شدن لاک پشت در آرواره کروکودیل غول پیکر!
  • ژنرال بازنشسته اسرائیلی: حمله ایران، وحشتناک است
  • آتش‌سوزی وحشتناک جنگل‌ها در چین
  • گزارش بی‌بی‌سی از حال و هوای مردم اسرائیل! + فیلم
  • پلی به گذشته؛ گل زیبای رونالدو نازاریو در چمن وحشتناک ورزشگاه شهر مسکو (14 آوریل 1998) / فیلم
  • وقوع سیل وحشتناک در جنوب غرب روسیه | ۱۳۰ هزار نفر بی خانمان شدند
  • نمونه‌هایی از کاردستی‌های وحشتناک و هراس‌آور