Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بازپرس جنایی تهران درپی شکایت یک زوج، دستور آزمایش «دی ان ای» از 3 پسربچه را صادر کرد که به نظر می‌رسد یکی ازآنها 12 ماه قبل دربیمارستان جا به جا شده باشد.

مدتی قبل زن وشوهر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از جا به جا شدن فرزندشان هنگام تولد در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. مرد جوان گفت: 25 اسفند سال 94، همسرم زایمان کرد و پسری به دنیا آورد که نامش را امیرارسلان گذاشتیم اما بعد از مدتی پسرم مریض شد و همان موقع بود که متوجه شدیم گروه خونی پسرم با گروه خونی ما فرق دارد و امیرارسلان فرزند ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چراکه گروه خونی او هیچ شباهتی به ما نداشت و ترکیبی از این‌ها هم نبود. وقتی از این ماجرا باخبر شدیم به بیمارستان رفتیم و به آنها گفتیم که پسرمان جا به جا شده است. اما مسئولان بیمارستان قبول نکردند تا اینکه یک سال بعد، امیرارسالان به خاطربیماری فوت کرد.

بعد از مرگ او هم دنبال این موضوع بودیم اما به نتیجه نرسیدیم و حالا با گذشت 12 سال از آن ماجرا از شما می‌خواهیم که راز این موضوع را برملا کنید وما را ازسال‌ها اضطراب ودودلی نجات دهید.»
با شکایت این زوج، به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات از مسئولان و کارکنان مربوطه بیمارستان صورت گرفت. در بررسی‌ها مشخص شد 25 اسفند سال 84 و درست زمانی که امیرارسالان به دنیا آمد، 6 پسر دیگر نیز به دنیا آمده‌اند. اما هیچ کدام از آنها جا به جا نشده و پسری که تحویل این خانواده شده هیچ مریضی نداشته و ادعای پدر و مادر امیرارسلان درست نیست.
باتوجه به اعلام نظر پزشکان وقت بیمارستان و تکمیل تحقیقات، قرار منع تعقیب پرونده صادر شد اما خانواده امیرارسلان به قرار صادره اعتراض کردند. با اعتراض آنها و با توجه به اختلاف نظر در موضوع، پرونده برای بررسی به دادگاه کیفری 2 استان تهران ارجاع شد. با بررسی‌های صورت گرفته، قضات دادگاه کیفری 2 اعلام کردند این موضوع ازطریق آزمایش «دی ان ای» بررسی شود.
بدین ترتیب پرونده دوباره به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. در ادامه مشخص شد در میان 6 پسری که روزمورد نظر به دنیا آمده بودند، 3 نفر از نظر گروه خونی با گروه خونی زوج جوان مطابقت دارند و به همین دلیل بازپرس رضوانی دستور آزمایش دی ان ای از آنها را صادر کرد تا مشخص شود که این سه پسر پس از تولد در بیمارستان جا به جا شده‌اند یا خیر.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت