Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:00:46 GMT

تصاویری دیدنی از حیوانات قلاب‌بافی‌شده

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۸۶۰۵

تصاویری دیدنی از حیوانات قلاب‌بافی‌شده

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر قلاب بافی یکی از هنرهای زیبای دستی زنان ایرانی به شمار می‌رود. این هنر یکی از کارهایی است که نیاز به حوصله و دقت بسیار زیادی دارد و همچنین به چشم ها نیز فشار زیادی وارد می کند اما در پایان تمام شدن بافت،  حس پیروزی را به فرد القا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلاب بافی می تواند گاهی باعث شگفتی و همچنین به دست آوردن رکورد خاصی شود و این دقیقا همان کاری است که "جنیفر نولان " انجام داده است. همسر نولان یک نظامی است و وقتی در آفریقا مستفر شد او احساس تنهایی کرد و  تصمیم گرفت با الهام از طبیعت قلاب بافی کند.

 او قلاب بافی را با هدف ایجاد باغ وحشی از حیوانات قلاب بافی شده  آغاز کرد و در این راه نیز سختی های زیادی را تحمل کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا حیوانات قلاب بافی شده توسط این هنرمند را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این حیوان عجیب تلف شده چیست؟

یک مسئول اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در رابطه با عکس منتشر شده در فضای مجازی گفت: گونه تلف شده در شهرستان باخرز پلنگ نیست.

محمد عرفانی در گفتگو با ما اظهار کرد: فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر تلف شدن یک قلاده گربه سان در یکی از روستا‌های شهرستان باخرز مربوط به تلف شدن یک گربه وحشی است.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده از محل تلف شدن این گونه جانوری، مشخص شد گونه تلف شده در فیلم منتشره، پلنگ نیست و به اشتباه اعلام شده است.

وی افزود: در همکاری با اداره کل دامپزشکی و بررسی لاشه روشن شد جسد برجای مانده که کاملاً هم پوسیده است، متعلق به یک قلاده گربه وحشی است.

عرفانی افزود: به دلیل پوسیدگی بالای لاشه گربه وحشی علت تلف شدن این گونه قابل تشخیص و تعیین نیست.

منبع: مهر

tags # حیوانات سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • حیوانات؛ بعد از اضافه وزن شدید! (عکس)
  • کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در رشت
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • خصوصیات جالب پاندا و بررسی انواع مختلف آن (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • ۹۵۰ مورد سرکشی و بازدید نظارتی از آثار تاریخی و فرهنگی مینودشت
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • ارگ راین؛ دومین بنای خشتی جهان پذیرای مسافران نوروزی