Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - هیئت وزیران با اختصاص مبلغ ۱۲۷۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش ­های آسیب دیده ناشی از سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه در استان چهارمحال و بختیاری موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  دولت ، به موجب این تصمیم، مبلغ ۳۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار شامل کمک بلاعوض برای بازسازی ۱۲۸ واحد مسکونی شهری به ازای هر واحد ۶۰ میلیون ریال، کمک بلاعوض برای بازسازی ۷۳۸ واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد ۵۰ میلیون ریال، بازسازی تأُسیسات زیربنایی خسارت دیده ناشی از سیل و حوادث غیرمترقبه و احداث و تکمیل سیل بند و ساماندهی رودخانه ها و مسیل های شهری و روستایی، کمک بلاعوض لوازم خانگی و معیشتی به ۹۹۵ خانواربه ازای هر خانوار ۲۰ میلیون ریال، تعمیر ۲۹۳ واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد مبلغ ۲۰ میلیون ریال و برای ۸ نفر فوت شده به ازای هر نفر ۲۰ میلیون ریال اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت همچنین مبلغ ۳۸۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به آسیب دیدگان ناشی از سیل و حوادث غیرمترقبه استان چهارمحال و بختیاری با سود و کارمزد ۴ درصد در مناطق روستایی و ۵ درصد در مناطق شهری اختصاص داد. این تسهیلات به منظور بازسازی ۱۲۸ واحد مسکونی شهری خسارت دیده تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال، بازسازی ۷۳۸ واحد مسکونی روستایی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال، تأمین لوازم خانگی و معیشتی ۹۹۵ واحد مسکونی تا سقف ۳۰ میلیون ریال و تعداد ۷ خودروی آسیب دیده تا سقف ۵۰ میلیون ریال پرداخت می­ شود.

هیئت وزیران همچنین با پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای جبران خسارات ناشی از سیل و حوادث غیرمترقبه به بخش کشاورزی در این استان با سود و کارمزد ۱۰ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله به خسارت دیدگان موافقت کرد.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - دولت - حوادث غیر مترقبه - حوادث طبیعی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری