Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:14:36 GMT

ناهنجاری اجتماعی باغ گلستان به بازنگری نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۰۴۱۱

شهردار تبریز تاکید کرد: باغ گلستان از پارک‌های تاریخی در مرکز شهر هستند که وضعیت ناهنجاری اجتماعی آن در ایام نوروز به بازنگری نیاز دارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اعلام این خبر گفت: گردشگران بیشتر ترجیح می‌دهند که در مرکز شهر و در نزدیکی اماکن گردشگری شهر، اقامت داشته باشند و از این رو ضروری است که به وضعیت کنونی باغ گلستان در مرکز شهر نگاه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: وضعیت این پارک برای شهروندان ناخوشایند است که این حل این مسئله، مشارکت تمامی دستگاه‎ها را می‌طلبد و مسائل مربوط به آن، تنها با حضور و فعالیت شهرداری امکان پذیر نیست.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ارائه تخفیف به گردشگرانی که به تبریز سفر می‎کنند، گفت: این تخفیف‌ها بهتر است که از طریق صدا و سیمای آذربایجان شرقی و دیگر استان‌های کشور اطلاع رسانی شود تا افرادی که در ایام تعطیلات عید نوروز قصد سفر را دارند، مشتاق شوند که این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.
شهین باهر حذف زوائد بصری، مرتب‌سازی ورودی‎‌های تبریز، نصب المان و رنگ آمیزی جداول و معابر را از جمله اقدامات شهرداری تبریز در آستانه آغاط سال جدید عنوان کرد و گفت: هم‌چنین در حال برنامه‌ریزی برای هدایت گردشگران ورودی به سمت تبریز هستیم؛ به طوریکه ورود آنان از تبریز و خروجشان از شیراز باشد و بتوانیم امکان سفر و اقامت گردشگران را در تبریز فراهم کنیم.
وی هم‌چنین خواستار اصلاح نرده‎ و گاردریل‌ مسیرهای منتهی به ورودی‌های تبریز شد. 

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

روزنامه کیهان نوشت: با ناهنجاری و تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

با ناهنجاری‌ها و تخلفات باید طبق قانون مصوب مجلس برخورد شود و این تخلف چه از من متخلف موتور‌سوار صورت گرفته باشد یا یک سارق و یا یک کاسب و یا یک خانم که به کشف حجاب اقدام نموده است. با تخلف باید برخورد متناسب قانونی شود و الا در کشور سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟