Web Analytics Made Easy - Statcounter


ششمین کنگره بین‌المللی گویش‌شناسی زبان آلمانی، از دوازدهم تا پانزدهم سپتامبر سال ۲۰۱۸ در مرکز تحقیقات زبان آلمانی در دانشگاه فیلیپس ماربورگ برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز، مسئولان این کنگره، با طرح موضوع اصلی «زبان منطقه‌ای – گویش جدید؟» قصد دارند، مفاهیم و نتایج به دست آمده در مورد پویایی گویش‌های منطقه‌ای را مورد بحث قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، در این کنگره، فضا برای سخنرانی در همه زمینه‌های گویش‌شناسی مدرن و تنوع در زبان‌شناسی وجود دارد.

بر اساس این گزارش که رایزنی فرهنگی ایران در آلمان آن را تهیه کرده و برای انتشار در اختیار مهر قرار داده است، جامعه بین‌المللی گویش‌شناسی زبان آلمانی (IGDD) و یورگن اریش اشمیت، یوآخیم هرگن و بریگیته گانس‌وینت به عنوان سازمان‌دهندگان این کنگره از همه علاقمندان برای شرکت در آن دعوت می‌کنند.

ششمین کنگره بین‌المللی گویش‌شناسی زبان آلمانی ساعت ۱۹ روز دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۸ در دانشگاه ماربورگ، کار خود را آغاز خواهد کرد و متقاضیان شرکت در این کنگره، باید درخواست خود را تا تاریخ ۱۳ آگوست به دانشگاه ارسال کنند. هزینه شرکت در این کنگره برای اعضای جامعه بین‌المللی گویش‌شناسی زبان آلمانی ۲۵ یورو و برای سایر شرکت‌کنندگان ۴۰ یورو است.

جامعه بین‌المللی گویش‌شناسی زبان آلمانی (IGDD) در حال حاضر دارای ۲۲۹ عضو از ۲۱ کشور مختلف در اروپا، امریکا، آفریقا و آسیا است. هدف اصلی این جامعه، ارتقاء همکاری علمی بین‌المللی در زمینه گویش‌شناسی مناطق مختلف است.

true برچسب ها : آلمان زبان شناسی فراخوان مقاله true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد