Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل موسسه ملل با بيان اينکه قطعاً ازطرح اعاده اموال نامشروع مسئولان استقبال مي‌کنم، گفت: بايد برنامه ريزي و قوانين طوري باشد که همه چيز از ابتدا شفاف باشد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مديرعامل موسسه ملل: طرح «اعاده اموال نامشروع» قطعا حق مردم استسيدامين جوادي در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم، در خصوص طرح اعاده اموال و دارايي هاي نامشروع مسئولان که هم اکنون در حال جمع آوري امضا در مجلس است، اظهارداشت: قطعا ازاين طرح استقبال مي کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه درصورتي که به نتيجه برسند اموال نامشروع است، بايداين اموال شناسايي و مصادره شود، گفت: اما اگر اموال نامشروع است و مشکل دارد چرا اجازه داده اند تا الان اينطور بماند؟!
مديرعامل موسسه ملل تصريح کرد: بايد برنامه ريزي هاي به گونه اي صورت گيرد که اجازه کسب اموال و دارايي نامشروع براي هيچ فردي وجودنداشته باشد.
جوادي اما اين را هم گفت که اين طرح حق مردم است و ذات خوبي دارد.
به گزارش تسنيم، طرح دو فوريتي «اعاده اموال نامشروع مسئولان» که در کانون توجهات رسانه ها قرار گرفته، در همان نقطه شروع مخالف ها و موافق هايي را به همراه داشته است.
اين طرح به طور حتم به ضرر آن گروه از افرادي تمام مي شود که طي 40 سال گذشته در سمت هاي مختلف در جمهوري اسلامي مسئوليت داشته اند و از محل هايي مرتبط با مسئوليت شان شامل رانت هاي اطلاعاتي، تسهيلات و پاداش هاي نجومي و ... پولي روي پول گذاشته و امروز به ثروت هاي زيادي رسيده اند.
طبق طرح 2 فوريتي «اعاده اموال نامشروع مسئولان» که توسط جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تدوين شده، در صورت تصويب، هيئتي متشکل از نهادهاي نظارتي، امنيتي و قضايي وظيفه بررسي اموال مسئولان در دهه‌هاي گذشته را در دستور کار خود قرار دهند و پس از بررسي‌ها درصورت حصول اطمينان از نامشروع بودن اين اموال، آنها را به بيت المال باز گرداند.
هدف اصلي اين طرح دو فوريتي که برپايه اصل 49 و 142 قانون اساسي تدوين شده، طبق اذعان طراحانش، جراحي اموال مسئولان در سال‌هاي گذشته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

سید عبدالله میر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: سخت‌ترین فعالیت حوزه پسماند در سطح شهر، تعیین تکلیف افراد دوره گرد و ضایعاتی است که این فعالیت خلاف ضوابط و قوانین کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: برخی از این افراد نیازمند هستند و دستگاه‌های ذی‌ ربط باید برای آن‌ها اقدامات حمایتی داشته باشند و شهرداری تلاش می‌کند مشکلات بهداشتی به واسطه فعالیت این افراد ایجاد نشود و در عین حال مشکلات اقتصادی آن‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد: برخی از افراد زباله‌گرد با سنی برخلاف قوانین فعالیت می‌کنند یعنی یا کودک هستند یا افراد بسیار مسن محسوب می‌شوند.

میر ابراهیمی ادامه داد: برخی از این افراد توسط افراد متمول و گاراژدارها تحت استعمار قرار گرفته‌اند و مدارکی در اختیار گاراژها دارند که مجبور به این فعالیت غیرقانونی هستند و نمی‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تأکیدات مقام قضائی نسبت به پلمب و جمع‌آوری بخشی از این گاراژها اقدام و مقرر شد در فرصت در نظر گرفته از محدوده شهر خارج شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: حضور اتباع در زباله‌گردی یکی دیگر از مشکلاتی است که حتی مجوز ورود به کشور را ندارند؛ بنابراین نمی‌توان برای آن‌ها فعالیت خاصی تعریف کرد که با اداره کل اتباع برای جمع‌آوری آن‌ها هماهنگی لازم انجام شده است.

میرابراهیمی تاکید کرد: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت و هدف داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

کد خبر 745017

دیگر خبرها

  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • ۵۰ جان باخته در حوادث ترافیکی چهار روز گذشته
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان کردستان
  • بازگشت ۴۳۰۰ میلیارد ریال به بیت‌المال با اعاده اراضی ملی در اردبیل