Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:06:05 GMT

واکنش سردار وحیدی به سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۱۵۳۵

واکنش سردار وحیدی به سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران

به گفته رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، فرانسوی‌ها باید پاسخگوی اقدامات خصمانه علیه ملت ایران از جمله حمایت از صدام در جنگ تحمیلی باشند.

به گزارش مشرق، رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی به سفر وزیر خارجه فرانسه واکنش نشان داد:

سردار احمد وحیدی  رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران  و امکان مطرح کردن توانمندی موشکی کشورمان در جلسات مشترک با مسئولان کشورمان گفت:‌ فرانسوی‌ها نه تنها اجازه اظهارنظر درباره توانمندی موشکی ایران را ندارند بلکه باید بابت اقدامات خصمانه علیه ملت ایران در طول چهل سال گذشته از جمله حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید:

عکس/ استقبال اعتراضی دانشجویان از وزیر گستاخ در مهرآباد

وی با اشاره به علل سفر وزیر خارجه فرانسه  به تهران افزود: ما بر اساس منافع کشور، تصمیم می‌گیریم که  مقامات خارجی دیگر کشورها به ایران سفر داشته باشند یا خیر  ولی در هر حال ایران به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهد داد.

سردار وحیدی تاکید کرد: اگر کشورهای اروپایی در مسیری حرکت کنند که رئیس‌جمهور زورگو و نژادپرست آمریکا تاکنون  دنبال کرده،‌ قطعا دچار اشتباه استراتژیک شده‌اند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند

وزیران دفاع ایران و قزاقستان در دیداری بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان انجام شد، با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات با دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دوجانبه دفاعی است.

همچنین ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک گفت و اظهار کرد امیدوارم حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان شود.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان بر تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود