Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:52:26 GMT

میزبانی آبادان از مهمانان نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۱۶۱۰

میزبانی آبادان از مهمانان نوروزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ حسین حمید پورشهردار آبادان شامگاه گذشته در نشست خبری گفت: در بحث ستاد نوروزی ۴ نقطه در سطح شهر مجهز به کمپ نوروزی شده و همچنین ۲۰ الی ۲۵ تاکسی در آن مکان برای خدمات‌دهی ویژه به مسافران و گردشگران نوروزی اختصاص داده‌شده است.

وی افزود: اتوبوس‌های گردشگری برای افزایش خدمات و تأمین امنیت مسافران در دستور کار شهرداری قرارگرفته است و در حال بحث برای استفاده رایگان از مینی‌بوس‌ها در هسته مرکزی شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آبادان گفت: برای جلوگیری از ترافیک هسته مرکزی و روان‌سازی از پارکینگ رو بسته مانند اروند پارکینگ‌های روباز دیگر برای سایر نقاط هسته مرکزی شهر استفاده خواهد شد.

حمید پور افزود: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده تقریباً ۴ میلیون مهمان نوروزی خواهیم داشت و ظرفیت کمپ‌های شهرداری بین ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر است.


وی گفت: شهرداری ۱۰۰ میلیارد تومان برای سه ماه با منطقه آزاد تفاهم‌نامه عمرانی و زیرساختی امضا کرد که ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر آن تا انتهای سال ۹۷ برای توسعه فضای سبز و اعتباری به مبلغ ۸۰ الی ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح فاضلاب به شهرداری اختصاص داده می‌شود.

شهردار آبادان گفت: زیرساخت‌های مسکن مهر به مبلغ ۷ میلیارد تومان برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی با تفاهم‌نامه مشارکتی شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی در دستور کار قرارگرفته است.

انتهای پیام /د

حضور 4 میلیون مهمان نوروزی در آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • یک حقوقدان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال