Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مجتمع دنیای آرزوساری گفت:بیکاری بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال داشته که می شود با ایجاد اشتغال از این معضلات پیشگیری کنیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو ساری در نشست صمیمی با خبرنگاران به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: بُعد اقتصادی باید در همه ابعاد زندگی لحاظ شود و با جذب و حمایت از سرمایه گذار می توان به توسعه اقتصادی کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد شاهسوارانی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های استان مازندران افزود: در مازندرانی نگاه بخشی نگری مانع دستیابی به توسعه است ؛ باید با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها و نگاهِ یکسوی مازندرانی در مسیر توسعه گام برداشت.

وی با بیان اینکه سالانه با ورود گردشگری به مازندران سهم مازندران انبوهی از زباله است، گفت :باید زیرساخت های لازم برای گردشگری ایجاد شود تا بتوانیم به گردشگری بعنوان یک صنعت نگاه کنیم .

وی بیکاری را بزرگترین درد جامعه عنوان کرد و افزود:بیکاری بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال داشته که می شود با  ایجاد اشتغال ماز این معضلات پیشگیری کنیم .

وی ادامه داد: دنیای آرزو فرصت اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد و با پایان کار برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

مالک دنیای آرزو ‌حمایت و توجه بیشتر مدیران و دولت از سرمایه گذاران خواستار شد و گفت: ترابری دریایی فرصت مهم برای مازندران و منبع درآمدزایی و تحول است و باید با حل مسائل مازندران به توسعه استان کمک کرد.

شاهسوارانی اظهار کرد: نبود متولی و فاصله میان تولید و نیاز بازار اصلی ترین مانع در توسعه گردشگری است و امروز به تفکر نو و خلاق در این حوزه نیاز داریم.

مدیرعامل مجتمع تفریحی و تجاری دنیای آرزو ساری با گلایه از سازمان تامین اجتماعی  خاطر نشان کرد:مدت یکسال است که تامین اجتماعی لیست کارکنان مان را تحویل نمی گیرد و به بهانه اینکه شما پیمان کار هستید، از ارائه خدمات به کارگران مان ممانعت می کند.

وی هزینه سرمایه گذاری در فاز 1 دنیای آرزو را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال تنها راه حل مشکلات کشور است که می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را برطرف کند.

شاهسوارانی در پایان گفت :در فاز 2 پروژه که زودی عملیات اجرایی آن آغاز می گردد، هایپرمارکت با مساحت 5 هزار متر مربع و پردیس سینمائی با 4سالن در ابعاد و متراژ متنوع کوچک و بزرگ، دپارتمان استور، آمفی تئاتر، مجموعه ورزشی، اسپا، رستوران، تالار پذیرایی و واحدهای تجاری با ظرفیت 8222 پارکینگ اختصاصی برای مشتریان مجتمع می باشد.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران