Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ستاد خدمات رسانی نوروزی در سازمان پایانه‌های مسافربری قم با هدف خدمات رسانی به زائرین و مسافرین در آستانه سال جدید تشکیل شد.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم با بیان اینکه نخستین جلسه این ستاد در پایانه مرکزی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، نماینده انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی، پرسنل پایانه‌ و مدیران و بهره‌برداران غرف تنقلاتی و رفاهی و نماینده اداره کل حمل و نقل، نماینده معاونت تبلیغ حوزه علمیه، نماینده راهور و پلیس پایانه تشکیل شده است، افزود: در این جلسه پیشنهادات و نکات ضروری در خصوص خدمات رسانی مطلوب به زائرین و مسافرین مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا پوریافر با بیان اینکه پرسنل سازمان از 15 اسفند تا پایان نوروز به صورت آماده باش می‌باشند ادامه داد: سازمان در این ایام به صورت 24 ساعته به مسافرین نوروزی ارائه خدمات می‌کند.

وی به اشاره بر اینکه در نوروز 96 بیش از 75 هزار نفر مسافر از پایانه‎ها و پارکسوارهای این سازمان جابه‌جا شده‌اند، اذعان کرد: با بازدیدهای میدانی صورت گرفته و جلسات متعدد با عوامل سازمان در راستای خدمات رسانی نوروزی، تمام تدابیر لازم را جهت ارائه خدماتی مطلوب به زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل بیت(س) پیش بینی کرده‌ایم.

پوریافر خاطرنشان کرد: ان شاء‌الله با همت پرسنل خدوم سازمان تمام تلاش خود را در راستای اهداف پیش بینی شده به کار خواهیم گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه استقبال و بدرقه مناسب از مسافرین در پایانه توسط شرکت‌های مسافربری تنها راه موفقیت در حمل و نقل همگانی است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات با قیمت مناسب و با کیفیت مطلوب موجب جذابیت حمل و نقل همگانی می‌شود و شهروندان را از حمل و نقل خصوصی به حمل ونقل عمومی متمایل می‎کند.

عباس ذاکریان با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم در بین مردم کشور از کلیه فعالان در عرصه حمل و نقلی خواست که تمام تلاش خود را در ارائه خدماتی مطلوب در شأن شهر مقدس قم و بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) به مردم ارائه کنند.

فخار نماینده انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی نیز در این جلسه نکاتی را در مورد مشکلات موجود در میدان 72 تن مطرح کرد.

وی با اعلام به اینکه شرکت‌های حمل و نقلی استان در ایام نوروز با تمام ظرفیت در خدمت مسافرین نوروزی هستند، گفت: شرکت‌ها در راستای رفاه حال مسافرین آماده فروش بلیط از اواسط اسفند ماه به صورت اینترنتی هستند و باجه‌های فروش بلیط هم با مراجعه حضوری به مسافرین خدمات ارائه می‎کنند و در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخ در قیمت بلیط را نداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری