Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:04:28 GMT

ویشگاهی: تصمیمی برای آینده نگرفته ام

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۱۶۶۴

ویشگاهی: تصمیمی برای آینده نگرفته ام

تهران - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران پس از بازگشت به دنیای قهرمانی و کسب مدال برنز لیگ جهانی اتریش، گفت: از عملکردم در این رقابت ها راضی هستم، اما هنوز تصمیمی برای ادامه مسیر و آینده حرفه ای خود نگرفته ام.

«جاسم ویشگاهی» که 6 سال قبل در جریان مسابقات لیگ برتر کاراته از دنیای قهرمانی وداع کرده بود، روز گذشته در لیگ جهانی اتریش به دنیای تاتامی بازگشت و توانست با 6 پیروزی و یک شکست به مدال برنز دست یابد تا بازگشت درخشانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاراته کای پرافتخار ایران روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: آخرین مسابقات بین المللی که در آن حضور داشتم، هشت سال قبل در بازی های آسیایی گوانگجو بود که به مدال طلا رسیدم و پس از مدت ها، تصمیم به بازگشت گرفتم.
وی افزود: از عملکردم راضی هستم و در دیدار رده بندی برابر نماینده مطرح صربستانی که چند مدال قهرمانی اروپا و مدال های مراحل مختلف لیگ جهانی را در کارنامه دارد به پیروزی رسیدم و از اینکه توانستم به مدال برنز دست یابیم، خوشحال هستم.
ویشگاهی با اشاره به اینکه لیگ جهانی اتریش به صورت فشرده برگزار شد و نفرات خوبی در آن حضور داشتند، گفت: تنها با سه هفته تمرین جدی در این رویداد بین المللی به میدان رفتم.
قهرمان پرافتخار کاراته ایران با اشاره به اینکه معتقد است بازگشت او به میدان، انگیزه ای برای جوانان خواهد بود تا بتوانند بهترین بهره را از توانایی های خود ببرند، گفت: خودم دوست داشتم به دنیای قهرمانی بازگردم و شرایط آمادگی ام را بسنجم، اما هیچ تصمیمی برای آینده و ادامه حضور در مسیر قهرمانی اتخاذ نکرده ام.
ورزشی**3783**1545

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم

مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

به گزارش ایرنا، مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان، گفت: سران حماس در دوحه حضور دارند و قصد جابجایی و خروج از قطر را ندارند.

ولید الکیلانی در گفت وگو با شبکه العربیه، افزود: به دنبال مکان اقامت جایگزین به جای قطر نیستیم.

وی درباره مذاکرات آتش بس و مبادله اسیران با رژیم اسراییل نیز، گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» روز شنبه ادعا کرد که جنبش حماس حداقل با دو کشور منطقه برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش از دوحه گفت وگو کرده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک ادعا کرده بود که اقدام حماس برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از دوحه در نتیجه فشار مصر و قطر بر این جنبش با هدف کاهش شروط مذاکره با رژیم اسرائیل انجام می‌شود.

وال استریت ژورنال نوشته بود که اگر حماس قطر را ترک کند مذاکرات دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه و آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در غزه، ممکن است به شکست منجر شود.

سخنگوی وزارت خارجه قطر روز سه‌شنبه تاکید کرد: تا زمانی که میانجیگری قطر در مساله غزه ادامه دارد، دلیلی برای بسته شدن دفتر حماس در دوحه وجود ندارد.

«ماجد محمد الانصاری» افزود: سران حماس در دوحه حضور دارند و محدودیتی برای ورود و خروج آنها از قطر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیات‌های مذاکره کننده اکنون در قطر حضور ندارند، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک همه طرف‌ها به راه حلی که مورد قبول همه باشد، دست یابیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور