Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مصطفی زندی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مثل سال‌های گذشته پربار خواهد بود و بازدهی مناسبی برای هر سه حوزه، خصوصا بیمه ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
زندی با بیان اینکه، صنعت بیمه جدیدترین خدمات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد، افزود: نمایشگاه یازدهم فرصتی برای دست اندرکاران صنعت بیمه است که به ارزیابی بی واسطه و رودرروی عملکرد و دستاوردهای شرکت های بیمه و برنامه های این شرکت ها برای ارتقای صنعت بیمه کشور بپردازند و افق آینده بازار بیمه را با همتایان و همکاران خود به بحث و گفتگو بنشینند.
 
وی با بیان اینکه ،صنعت بیمه در سال های اخیر تحولات فراوانی در سطوح داخلی و جهانی داشته است، افزود: سیر شتابان تحولات صنعت بیمه ایجاب می کند که فعالان این صنعت در فواصل زمانی کوتاه به بررسی وضعیت موجود و افق پیش روی کسب وکار خود بپردازند و رویه ها و رویکردهایی را که بر اثر تحولات بازار و تغییرات فناوری و روش های مدیریتی از کارآمدی لازم فاصله گرفته اند، با رویکردها و تجربه های جدید جایگزین کنند و نمایشگاه بستر لازم برای این امر را فراهم می‌کند.
 
مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی با تاکید بر حضور موثر صنعت بیمه در نمایشگاه یازدهم، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای امروز بازار مالی کشور ارتباط بهینه و هم افزایی بین بازیگران این بازار است. امیدواریم در نمایشگاه یازدهم با تمهیداتی که اندیشیده شده است، فرآیندهای مشترک بین هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه با برگزاری جلسات هم اندیشی و کارگاه های آموزشی مورد بحث و بررسی فعالان و کارشناسان این سه حوزه قرار گیرد و خروجی این جلسات به تقویت همه ارکان بازار مالی کشور و خصوصا بیمه ها منتهی شود.
 
شایان ذکر است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸ ) از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.com مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.
 
حامیان رسانه ای فاینکس ۲۰۱۸
 
لازم به ذکر است، فاینکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ برگزار می شود و شبکه خبری «ایبِنا»، پایگاه خبری بازار سرمایه «سنا» و «فاینکس تی وی» حامیان ویژه و رسانه ای یازدهمین دوره نمایشگاه بورس بانک و بیمه «فاینکس ۲۰۱۸» هستند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۲۷۶.۴۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۲۹.۹۸۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۸,۹۶۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۰۰۲.۵۸۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۲۶۲,۰۵۴.۲۶۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750635

دیگر خبرها

  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه