Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سریال «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی‌ نادی در خانه‌ای واقع در خیابان دولت تصویربرداری می‌شود و مراحل فنی آن همزمان با تصویربرداری در حال انجام است تا سریال برای پخش به موقع در ایام نوروز از شبکه سه آماده شود.

فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، رضا ناجی و سام نوری از جمله بازیگران «دیوار به دیوار ۲» هستند که در فصل گذشته هم نقش‌آفرینی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میترا حجار و علی قربان زاده هم به سری جدید این سریال اضافه شده و مقابل دوربین رفته‌اند.

طبق صحبت‌های نویسنده سریال  امیرمهدی ژوله که در فصل گذشته «دیوار به دیوار» نقش‌آفرینی کرده بود به دلیل همکاری با سریال «گلشیفته» (بهروز شعیبی) در «دیوار به دیوار ۲» حضور نخواهد داشت.

«دیوار به دیوار» به نویسندگی خشایار الوند در ۲۰ قسمت ادامه داستان پنج خانواده‌ را روایت می‌کند که در فصل گذشته به خانه جدید نقل مکان کرده‌ و پس از مستقر شدن با ماجراهای مختلفی روبه‌رو شده بودند؛ البته در سری جدید این سریال برخلاف فصل گذشته که هر قسمت یک داستان داشت، یک قصه کلی در قسمت‌های متعدد مطرح می‌شود.

خشایار الوند نویسندگی «نقطه چین»، «کمربندها را ببندیم»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «گنج مظفر»، «مرد هزار چهره»، «مرد دو هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «مسافران»، «پایتخت»، «ساخت ایران»، «ویلای من»، «شوخی کردم»، «پایتخت ۳»، «در حاشیه»، «پایتخت ۴»، «علی‌البدل»، «دیوار به دیوار» و «گلشیفته» را در کارنامه خود دارد.

همچنین او فیلم‌های سینمایی «کیش و مات»، «هر چی تو بخوای»، «برگ برنده»، «شیش و بش» و «مزاحم» را نویسندگی کرده است.

سامان مقدم هم کارگردانی سریال‌هایی مانند «دیوار به‌ دیوار»، فصل سوم «قلب یخی»، «پریدخت»، «شمس العماره» را برعهده داشته و فیلم‌های سینمایی «نهنگ عنبر»، «نهنگ عنبر۲»، «یک عاشقانه ساده»، «صد سال به این سال‌ها»، «باگت»، «کافه ستاره»، «مکس»، «پارتی» و «سیاوش» را در کارنامه خود دارد.

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از این سریال را مشاهده کنید:















منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل

سریال افعی تهران قسمت ۸ به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده در ژانر درام اجتماعی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون پیمان معادی, سحر دولتشاهی, آزاده صمدی, پژمان جمشیدی, مریلا زارعی, هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند   "دانلود قسمت 8 سریال افعی تهران از لینک زیر" دانلود افعی تهران قسمت 8   بازیگران سریال:
پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی، ماهور نعمتی و… داستان سریال:
دانلود سریال افعی تهران قسمت 8 یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی محصول کشور ایران میباشد در این سریال بازیگرانی چون پیمان معادی , سحر دولتشاهی , پژمان جمشیدی , علی قربان زاده و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. سامان مقدم کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

زمان انتشار قسمت هشتم افعی تهران

قسمت هشتم  سریال افعی تهران روز چهارنشبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 8 صبح از فیلم نت پخش می شود.

 هم اکنون برای تماشای رایگان قسمت جدید سریال افعی تهران قسمت هشتم به آدرس زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 8 افعی تهران

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال