Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@19:22:05 GMT

کسری بیمه سلامت در سال ۹۷ توجیه ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۱۹۶۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسن قاضی زاده هاشمی در اجلاس مدیران بیمه سلامت ایران با بیان اینکه موانع قانون گریز اجازه تجمیع منابع در بیمه‌ها را نمی‌دهند، افزود: وقتی در کمتر از ۳ ماه، نرخ ارز ۳۰ درصد افزایش می‌یابد به شرکت‌های دارویی و تجهیزاتی که تامین کننده‌های مراکز درمانی هستند، آسیب وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در طول ۴ دهه گذشته کمتر درباره رفاه اجتماعی عملکرد داشته ایم، باید بیمه را تخصصی کنیم و از قالب صندوق خارج شویم.

وی افزود: بی تدبیری ما سبب شد دانش آموزان در شین آباد سوختند و وقتی بازدیدی از آنجا داشتم متوجه شدم چقدر حمایت‌های ما ضعیف است و آن‌ها با چه مشکلات بزرگی مواجه شده اند.

هدف اصلی اجلاس دو روزه مدیران بیمه سلامت ایران که صبح امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی گشایش یافت، ارائه راهکار‌هایی برای مدیریت اعتبارات این بخش به منظور ارتقای حوزه بیمه سلامت عنوان شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج

  به گزارش خبرنگار­ خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان این مطلب گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، همو دیالیز، دیالیز صفاقی، بال پروانه‌ای، پیوند، سرطان، اختلالات مزمن روان، اوتیسم و ام اس بابت خدمات دندانپزشکی از مزایای صندوق تا سقف معینی در سال بهره مند می‌شوند.   دکتر ناصحی گفت: در خصوص بیماری تالاسمی از افتخارات ما در سال‌های اخیر کاهش تولد بیمار تالاسمی ماژور و در برخی سال‌ها به صفر رسیده و بیمه سلامت در این مسیر نقش موثری در تامین منابع برای تشخیص بیماری داشته است.   وی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت در درمان، تامین دارو و برخی جراحی‌ها نگاه ویژه به بیماران تالاسمی داشته است.   مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیماران تالاسمی که به دارو‌های تولید داخل حساسیت داشته باشند با تجویز پزشک معتمد می‌توانند از پوشش بیمه‌ای دارو‌های خارجی بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند