Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش حبرگزاری صداو سیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم از ساعتی  پیش در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز شده است.

قرائت قرآن ، مدیحه سرایی  و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی از برنامه های این مراسم است.

به همین مناسبت مراسمی با حضور مسئولان و مدیران خراسان رضوی و گروههای مختلف مردم دیشب  در مجتمع و حسینیه امام رضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، تولیت آستان قدس، فرماندار و شهردار مشهد و جمعی دیگر از مدیران استان و شهرستان حضور داشتند حجت الاسلام علی نظری منفرد، از استادان حوزه علمیه قم در خصوص آخرت و توجه به مرگ و همچنین خصوصیات و ویژگی های مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی سخنرانی کرد.

آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی روز جمعه 7اسفند 1394پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دچار عارضه قلبی شد و سرانجام پس از یک هفته، روز جمعه چهاردهم اسفند 1394 در سن 80  سالگی درگذشت.

 مراسم تشییع این عالم انقلابی باحضور پرشور مردم مشهد مقدس برگزار شد و مقام معظم رهبری بر پیکر حضرت آیت‌الله واعظ طبسی نماز اقامه کردند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد