Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@17:53:01 GMT

تساوی آلومینیوم برابر ملوان بندر انزلی در اراک

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۲۲۹۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ نماینده اراک در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حضور استاندارمرکزی و اعضای شورای در ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری امام خمینی(ره) میزبان ملوان انزلی بود که در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار دو تیم در میانه میدان به رقابت با یکدیگر پرداختند و موقعیت های چندانی را بر روی دروازه رقیب خود خلق نکردند و تنها صحنه حساس مسابقه خطای بازیکن ملوان انزلی بر روی مجید عیدی بازیکن آلومینیوم در داخل موحوطه جریمه بود که داور به اشتباه حرکت دایو از عیدی را گرفت و پنالتی تیم آلومینیوم در این دیدار سوخت شد در ادامه نیز موقعیت خطرناکی بر روی دروازه ها به وجود نیامد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب آلومینیوم با یک امتیاز این مسابقه ۲۹ امتیازی شده و با یک پله صعود در پایان هفته بیست و ششم بر رده سیزدهم جدول رده بندی ایستاد.

آلومینیوم اراک هفته آینده در بابل میهمان خونه به خونه بالانشین خواهد بود.

در این دیدار آلومینیوم با ترکیب آیدین قویدل، رسول سروش نیا ، میلاد رخشان، سعید یوسف زاده، فردین عابدینی، مهدی خلج ، مجید عیدی میثم خداشناس ، حمید غلامی، حسین مددی و بهادر عبدی قدم به میدان گذاشت و در ادامه ایمان رئیسی نسب، حسین احمد لو و منصور تنهایی به ترتیب جایگزین حسین مددی، بهادر عبدی و حمید غلامی شدند.

در حاشیه این دیدار سید علی آقا زاده استاندار ورزش دوست مرکزی برای تماشای مسابقه در استادیوم امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند و در گفتگویی با علی دهشمند مدیر عامل و فنونی زاده رییس کمیته فنی باشگاه آلومینیوم از تشکیل تیمی قدرتمند در فصل آینده برای صعود به لیگ برتر خبر داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی