Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری 65 برنامه ورزشی ویژه بانوان در گرامیداشت هفته زن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید امیدی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار شاخه طوبی گفت: جشن میلاد کوثر شاخص ترین برنامه درسطح استان است که با مشارکت نهادها و ارگان ها در هفته بزرگداشت روز زن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان در ادامه اظهار کرد: مسابقات آمادگی جسمانی، داژبال، طناب زنی، والیبال، بدمینتون و...ازجمله برنامه هایی است که توسط هیئت های ورزشی برای بانوان برنامه ریزی شده است.

امیدی در ادامه افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی، ارتقاء کلاس های مربیگری، کارگاه مربیگری درجه 3 رشته بسکتبال از ویژه برنامه های هفته زن در استان سمنان است.

وی جشنواره ورزشی ویژه بانوان در یکی از پارک های استان، دیدار از خانواده سالمندان، همایش پیاده روی بانوان، جشنواره مادران و دختران، همایش پیاده روی از شهرک اندیشه تا گلزار شهدا، اختتامیه لیگ  تکواندو نونهالان و خردسالان در خانه تکواندو، جشن چهارشنبه نوری در مجتمع آوست از برنامه هایی برشمرد که در گرامیداشت هفته زن در شهرستان سمنان برگزار می شود.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ایجاد نشاط و سلامتی در بین دختران و مادران را از اهدف این برنامه ها برشمرد و افزود: برنامه ها و جشنواره های ورزشی موجب شور و نشاط در جامعه ی شود تا بانوان بتوانند ارتقاء سلامتی خود را کسب کنند.

امیدی در پایان تصریح کرد: جشنواره ورزشی دختران در روستای رستم آباد گرمسار، جشنواره ورزشی و جشن میلاد کوثر همراه با کارگاه عفاف فاطمی در شهرستان آرادان و کارگاه گفتمان های بین نسلی در شهرستان مهدیشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

دریافت 246 MB کد خبر 6092581

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان