Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@22:05:21 GMT

غول لامبورگینی آونتادور در راه است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۲۳۹۵

غول لامبورگینی آونتادور در راه است

رکنا: جدیدترین خودروی لامبورگینی با نام آونتادور SVJ در راه است.

دو هفته پیش به لطف تصویر افشا شده از پشت آمپر فهمیدیم که قوی‌ترین نسخه تاریخ لامبورگینی آونتادور پسوند SVJ را یدک خواهد کشید. هم‌اکنون شاید بتوانیم ظاهر آن را نیز با چشمان خود ببینیم!

یکی از خریداران این خودرو تصویری را منتشر کرده و گفته که نسخه رودستر این خودرو را سفارش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادعا می‌کند نسخه رودستر آونتادور SVJ در اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 تحویل داده خواهد شد و جدای از اینکه نسخه رودستر نیز در کنار مدل کوپه تولید خواهد شد اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده است.

نمایندگی‌ای که این شخص لامبورگینی خود را سفارش داده ادعا می‌کند نام خودرو هنوز نهایی نشده و احتمالاً سه نام SE، GT و جوتا سه کاندیدای احتمالی هستند. هرچند همان‌گونه که گفته شد چند روز پیش طی تصویری افشا شده فهمیدیم پسوند SVJ در آونتادور قوی‌تر بکار خواهد رفت.

اگر تصاویر منتشر شده از خود خودرو صحیح باشند قطعاً شاهد نمای جلوی گیراتر با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا و اسپلیتری خواهیم بود که در ارتفاع پایین‌تری قرار گرفته است. همچنین از دیگر شاخصه‌های بصری آونتادور SVJ می‌توان به ورودی‌های هوای کناری و بال بزرگ ثابت در بخش عقب اشاره کرد.

موضوع مهم اینکه حروف SVJ مخفف کلمات سوپر ولوچه جوتا بوده و بنا به گفته این منبع مطلع، قوی‌ترین نسخه آونتادور دارای سیستم فرمان پذیری چهار چرخ برگرفته از مدل چنتناریو، سیستم آئرودینامیک فعال اوراکان پرفورمنته و سیستم تعلیق مگنتوروجیکال آونتادور SV خواهد بود و البته وزن کمتری نسبت به نمونه‌های استاندارد خواهد داشت.

ادعا شده این خودرو خواهد توانست مچ رقیب 12 سیلندر ایتالیایی خود یعنی فراری را بخوابند. رقیب آونتادور مورد بحث فراری 812 سوپرفست است بنابراین انتظار داریم پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی لامبورگینی قدرت بیشتری نسبت به خروجی 800 اسب بخاری فراری داشته باشد.

با قدرت 770 اسب بخاری چنتناریو، حدس می‌زنیم گرفتن 40 اسب بخار بیشتر از این پیشرانه برای مهندسان لامبورگینی کار سختی نباشد.

این خودرو در نمایشگاه ژنو 2018 حضور نخواهد داشت زیرا لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر در این رویداد معرفی خواهد شد. شاید آونتادور SVJ یک سورپرایز برای بهار باشد!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)