Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@16:20:02 GMT

فرار دیوانه وار سارقان در خیابان جمال زاده

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۲۴۰۹

حوادث رکنا: فرار دیوانه وار دو سارق جوان در خیابان جمال زاده باعث خسارت به 3 خودرو شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 2 بامداد امروز ماموران گشت کلانتری انقلاب هنگام گشت زنی در خیابان جمال زاده با رفتار مشکوک سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید روبرو شدند. ماموران در بررسی بیشتر متوجه شدند که سرنشینان پراید سارق لوازم داخل خودرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سارقان با مشاهده پلیس Police پا به فرار Escape گذاشتند و ماموران عملیات تعقیب و گریز را آغاز کردند. 
سرانجام پس از 20 دقیقه تعقیب و گریز سارقان وارد خیابان جمهوری شدند، ماموران برای جلوگیری از ایجاد خسارت بیشتر سارقان به اموال شهروندان با سد کردن راه دو سارق آنها را دستگیر کردند. 
سرهنگ لطیفی رئیس کلانتری 148 انقلاب با اعلام این خبر گفت: در بررسی سوابق سارقان 24 ساله مشخص شد آنها سابقه دار هستند. همچنین سارقان حین فرار دیوانه وار خود به 3 خودرو آسیب وارد آوردند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سارق کابل و تجهیزات برق در زابل

 سرهنگ  حمید نوری  فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در سطح شهرستان زابل،  که خاموشی‌های متعددی به همراه داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار  ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت؛ که ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات نوین پلیسی و اشراف اطلاعاتی سرانجام موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای کابل و تجهیزات برق در یکی محلات این شهرستان شدند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی سارق را در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی و مواجهه با مستندات پلیسی به ۱۷ فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات برق در شهرستان زابل اعتراف کرد و درنهایت متهم تحویل مراجع قضایی گردید.
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • پایان کار سارق کابل و تجهیزات برق در زابل
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه