Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز خراسان رضوی، این نمایشگاه با حضور طراحان، تولید کنندگان و جمعی از مسئولان محلی مشهد با نمایش 32 اثر در قالب مانتو دوخته شده در یک مجتمع تجاری برپا شده است.

مسئول روابط عمومی این نمایشگاه گفت: طرحهای به نمایش درآمده از میان 300 اثر رسیده به دبیرخانه از 200 طراح دوخت لباس خراسان رضوی انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیده عارفی پور افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد ارتباط بین طراح و تولید کننده لباس است تا زمینه شناساندن طرح های ایرانی اسلامی به جامعه فراهم شود.

او گفت: 2مجموعه "به پوشی لباس" شامل مجموعه های همرنگ و همگون کیف، مانتو، شلوار و کفش و" لباس های محلی" از  بخشهای این نمایشگاه است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در حاشیه این جشنواره به خبرنگاران گفت: هنرمندان طراح دوخت و لباس این استان در کشور جایگاه ارزنده ای دارند به گونه ای که به عنوان چهره های ملی طراحی دوخت در نمایشگاههای بین المللی حضور می یابند.

افشین تحفه گر افزود: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه در خراسان رضوی، شناساندن طراحان خلاق و نوآور استان به مردم عادی است.

جشنواره و نمایشگاه مد و لباس تا پنجشنبه  این هفته  در طبقه زیرین مجتمع تجاری اطلس پذیرای علاقه مندان  است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود