Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سیاست مجموعه مدیریت شهری به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سیده منیره قوامی در جلسه علنی شورای شهر توجه به نیازهای مناطق منفصل شهری را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: وقتی قولی به مردم داده می‌شود اجرا و تحقق آن باید در اولویت امور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات ساکنان نواحی منفصل شهری هنوز مرتفع نشده است، خواستار توجه جدی مجموعه مدیریت شهری به نیازهای ساکنان این نواحی شد.

قوامی در جریان بررسی لایحه دو فوریتی اخذ وام 100 میلیارد ریالی تسهیلات قرض الحسنه برای اتمام برج تجاری اداری حکم آباد، بیان کرد: باید دید با دریافت این وام پروژه مذکور به چه مرحله‌ای خواهد رسید.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین دریافت وام قرض‌الحسنه مورد اشاره را اقدامی مطلوب خواند و افزود: سیاست مجموعه مدیریت شهری به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام است و دریافت این تسهیلات می تواند فرصت خوبی برای تکمیل پروژه برج حکم آباد باشد.

قافله باشی: معضلات اجتماعی از دستیابی به اهداف بزرگ در قزوین ممانعت می‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: فجایع مربوط به اعتیاد نه فقط در زیر پوست شهر بلکه در سطح جامعه و به‌طور عیان اتفاق می‌افتد و در صورت عدم رفع این مشکل قزوین به بسیاری از اهداف منظور شده نخواهد رسید.

 مهدیه سادات قافله‌باشی در نشست مشترک با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: شهر قزوین به بسیاری از اهداف تعریف شده خود مانند تبدیل به مقصد گردشگری، شهری با نشاط و سالم و ایجاد امید و سرزندگی در شهروندان نخواهد رسید مگر آنکه آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد از چهره شهر پاک شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: وجود اعتیاد در زیر پل‌ها و گوشه‌های شهر ماهیت ساخت پل‌ها و برگزاری هزاران جشنواره فرهنگی را زیر سوال خواهد برده و مخدوش خواهد کرد.

وی خواستار ورود کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در حوزه مبارزه با مواد مخدر شد و افزود: لازم است در جلساتی مانند جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که نیازمند تصمیم‌گیری و ورود به موقع است بالاترین مقام دارای اختیار عمل شرکت کند تا قادر به تصمیم‌گیری در اسرع وقت باشد.

این مسئول پدیده کودکان کار را فاجعه‌ اجتماعی خواند و با ابراز ناراحتی از عدم وجود مرکز نگهداری از زنان معتاد و بهبود یافته در قزوین، گفت: ابتلای مادران به اعتیاد، بنیان خانواده و کودکان را نشانه می‌گیرد؛ از این‌رو پیشگیر از اعتیاد مادران و زنان جامعه و درمان کامل آنها حائز اهمیت است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اقدام شهرداری مبنی بر اتمام قرداد با پیمانکار سرای سعدالسلطنه را شایسته تقدیر دانست و با بیان این مطلب که در حال حاضر فشار زیادی روی غرفه‌داران این مجموعه است، بیان کرد: تمهیدات لازم برای حفظ امنیت این مجموعه اندیشیده شود.

قافله‌باشی مطرح کرد: متأسفانه عایرغم تأکید بر استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی در سرای سعدالسلطنه هنوز اخبار ناراحت کننده‌ای از تکرار به کار گیری هنرمندانی از خارج از استان به گوش می‌رسد که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم قزوین در شورای اسلامی شهر خواستار برگزاری جلسه تحقیق و تفحص در خصوص پرداخت مبالغ مربوط به طرح جاده ابریشم و اعلام نتایج آن به شهروندان شد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اولویت و دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار گیرد.

علی محمدی کیا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه احداث آموزشگاه جدید در حال انجام است که با توجه به نیاز به محیط جدید آموزش اولویت بخشی به این پروژه‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: خیرین مشارکت در اجرا و احداث این پروژه‌ها داشته‌اند و بخش عمده نیاز مدارس این منطقه به همین خاطر رفع شده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حدود ۱۰ مدرسه در این منطقه فرسوده و قدیمی هستند که برنامه‌ریزی برای احداث محیط جدید باید انجام و برای جذب خیرین زمینه سازی شود.

وی با اشاره به سرویس مدارس و بعضی از نارضایتی‌های خانواده‌ها در این خصوص، خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس باید در کارگروه تخصصی با محوریت سازمان حمل و نقل شهرداری تیران صورت گیرد.

به گفته محمدی کیا نظارت بر کیفیت و قیمت ضروری بوده و باید دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها که از جمله آن افزایش قیمت است مورد دقت و کارشناسی قرار گیرد.

وی همچنین به بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره و اظهار کرد: تکریم معلمان به‌صورت مردمی و مشارکت دستگاه‌های اداری انجام شود و با انسجام عمومی همراه باشد.

فرماندار تیران و کرون همچنین بر ضرورت گسترش فرهنگ علم آموزی و نهادینه سازی توصیه‌های شهید مطهری تاکید و تصریح کرد: مساجد بهترین محافل برای چنین اقدام و همچنین تکریم معلمان هر محله هستند که باید ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی در این خصوص مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند فراگیری مفاهیم انسان‌سازی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های استاد مطهری برای گره‌گشایی از مشکلات کارگشا بوده امکان پیشرفت را فراهم می‌کند و تیم‌سازی و تربیت نیروی انسانی متعهد نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود