Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک راهنمای جادویی برای اینکه به شما کمک کند تا عمر باتری آیفون را بالا ببرید، وجود ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، اما می‌توان روی 5 عامل زیر که منجر به تخلیه سریع باتری آیفون می‌شود، تمرکز کرد تا بتوان جلوی باتری‌خوری سریع را گرفت.

1-بدون شک بزرگ‌ترین عامل باتری خوری در آیفون هوای سرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارژ آیفون در هوای سرد و استفاده از آیفون در هوای سرد؛ هر دو مشکل‌زا است. از سوی دیگر هوای داغ نیز بر پرفورمنس و عمر باتری از آن طرف ماجرا دخیل است. بهترین دما برای آیفون حدود 20 درجه سانتی‌گراد است. از سوی دیگر شارژ باتری در دمای زیر صفر، منجر به تخریب دائمی باتری می‌شود. شارژ در دمای اتاق، قرار دادن آیفون در جیب در هوای سرد، پوشش مناسب و کاور ترجیحا گرم و عدم ترک آیفون در خودروی سرد در فصل زمستان؛ نکاتی است که باید رعایت کنید.

2- روشنایی اسکرین معضل بعدی است. اغلب گوشی‌های جدید به طرز خیره‌کننده‌ای روشن هستند و نور زیادی از اسکرین پخش می‌شود. فعال کردن Auto Brightness می‌تواند روی عمر باتری موثر باشد.

3-  آنتن دهی ضعیف  دلیل عمده دیگری است که موجب باتری‌خوری می‌شود.  یکی از دلایلی که اپل دنبال دوسیم‌کارته کردن گوشی خود نرفته است، همین عامل بوده و البته قرار است مدل 2018 مجهز به e-Sim شود. به هر حال اگر در مکانی هستید که آنتن‌دهی ضعیف است، بهتر است گوشی را در حالت Airplane قرار داده تا باتری‌خوری رخ ندهد.

4- اپ‌های غیرحرفه‌ای که توسط برنامه‌نویسان مبتدی نوشته می‌شود، در کنار عدم رعایت استانداردهای برنامه‌نویسی اپل باعث می‌شود تا یک اپلیکیشن کل باتری را بخورد. شما قادرید در قسمت گزارش باتری ببینید کدام اپلیکیشن باتری خوری می‌کند و اگر لازم ندارید، آن را حذف کرده یا برنامه را ببندید. آف کردن Background App Refresh نیز در مورد برنامه مورد نظر موثر است.

5- نوتیفیکیشن‌های زیادی مربوط به انواع اپ‌ها باعث باتری‌خوری می‌شوند. در صورتی که نیاز ندارید، نوتیفیکیشن را غیر فعال کنید یا دست کم نوتیفیکیشن اپ‌های غیر ضروری را غیر فعال سازید. با غیر فعال کردن Show on Lock Screen در قسمت ستینگز/ نوتیفیکیشنز می‌توانید این کار را انجام دهید.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد

مطابق گزارش‌های جدید، در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را به‌صورت هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود دو اپلیکیشن هم‌زمان فعال شده است. در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد.

براساس گزارش 9to5Google، پس از عرضه محدود این قابلیت طی ماه‌های گذشته، اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلود‌های هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به‌نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال گردد.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که یک گوشی جدید خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • مراسم قهوه خوری خوزستان
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی