Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@18:30:59 GMT

واکنش علی کریمی به شکایت رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۳۲۳۱

واکنش علی کریمی به شکایت رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی

سرمربی تیم سپیدرود رشت نسبت به شکایت رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پدیده خراسان در ورزشگاه ثامن‌الائمه علی کریمی در پایان مسابقه با محمدمهدی برادران رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی دچار درگیری لفظی شد که به دنبال این اتفاق برادران تصمیم گرفت تا از سرمربی تیم سپیدرود رشت شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه علی کریمی به خبر شکایت برادران واکنش نشان داد و گفت: «در مود اتفاقات بعد از بازى پدیده باید عرض کنم خدمتتون که من داشتم با آقاى شمس حرف می‌زدم که چرا صحنه مشکوک گل ما را تکرار، نشون ندادن، که رئیس هیات فوتبال اومدن وسط و من بهش گفتم که من دارم با نماینده فدراسیون حرف می‌زنم و در حدود اختیارات ایشون نیست که دخالت کنن و به ایشون ربط نداره!! بهترین شاهد آقاى حسین شمس ناظر فدراسیون هست که می‌تونه چیزى که اتفاق افتاده رو توضیح بدهند!!!»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است