Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > شهری - محمد علیخانی، عضو شورای شهر تهران می گوید با تغییر نام خیابان کارگر مخالف است و پیشنهاد می کند خیابان 30 تیر به نام دکتر مصدق نامگذاری شود.

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

 

Video/Audio Link

 

 

۴۷۴۷

دانلود کلید واژه‌ها : شهرداری تهران - محمد مصدق - شورای شهر تهران -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضع محله مجیدیه جنوبی در شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ، نیاز به بهسازی آسفالت خیابان ها ، نبود مخازن زباله در معابر فرعی ، تجمیع زباله در جوی ها ، پایین بود سرانه فضای سبز محله و بالا بودن تعرفه مجموعه های ورزشی را از جمله مشکلات محله مجیدیه جنوبی اعلام کرد و گفت: بارها به شهرداری تهران درخصوص بهسازی تابلوهای این محله تذکر داریم اما همچنان نوسازی نشده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: مخازن پسماند این محله جدید است اما در جوی ها شاهد تجمیع زباله هستیم و به نظر می رسد طرح جدید جمع آوری پسماند به درستی در این محله اجرا نمی شود. ناصر امانی همچنین به سرانه پایین فضای سبز محله اشاره کرد و خواستار سرشماری دقیق درختان خشک شده و آفت زده این منطقه شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا همچنین از تعرفه بالای خدمات در مجموعه فرهنگی، ورزشی شهید رجایی در این محله انتقاد کرد و گفت: این مجموعه با توجه به تعرفه خدمات، چندان برای اهالی محله قابل استفاده نیست.

ناصر امانی همچنین بر بهسازی آسفالت خیابان های اصلی و همسطح سازی و اصلاح جدول ها در خیابان های فرعی در محله مجیدیه جنوبی تاکید کرد و افزود: سد معبر از دیگر مشکلات اصلی این محله است. وی گفت: این محله کم برخوردار نیست و بافت فرسوده و آسیب اجتماعی ندارد و امیدواریم مشکلاتی که مطرح شد، برای رفع در دستور کار قرار بگیرد.

در ادامه نشست امروز شورا رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: میزان تماس های سامانه ۱۳۷ در حوزه پسماند به شدت کاهش یافته و اقدامات مثبتی صورت گرفته اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم. مهدی پیرهادی همچنین یادآور شد: برخی نیروهای سازمان فرهنگی و هنری هنوز عیدی دریافت نکردند و درخواست ما این است که موضوع پیگیری شود.

همزمان با دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، دو فوریت لایحه مجوز به شهرداری تهران برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان هم با حداکثر آراء موافق تصویب شد. بر این اساس ، شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان۵۰ میلیارد تومان کمک می کند.

دیگر خبرها

  • کتاب برادرزادۀ ناتنی دکتر محمد مصدق در مورد نخست­‌وزیر ایران وی را چگونه معرفی می‌کند؟
  • نیروهای امنیتی و تندروها مخالف سیاست های انتخاباتی مصدق / دو کودتای غرب صدیقی ها، بازرگان ها، سحابی ها و اللهیار صالح ها را خانه نشین کرد
  • نیروهای امنیتی و تندرو مخالف سیاست های انتخاباتی مصدق / دو کودتای غرب صدیقی ها، بازرگان ها، سحابی ها، اللهیار صالح ها را خانه نشین کرد
  • عکس | اعلام تعطیلی روز ملی شدن نفت به دستور محمد مصدق
  • واکنشی تازه به پرونده مربوط به کاظم صدیقی | مقایسه تصاویر هوایی چه چیزی نشان می‌دهد؟
  • یک روایت کمتر شنیده شده از سوگلی «محمد مصدق»
  • دکتر مصدق در روز ملی شدن صنعت نفت ایران، به مطبوعات چه گفت؟
  • فیلم جنجالی از حجاب بازیگران زن عراقـی در خیابان‌هـای تهران | اینا هم جریمه می‌شوند؟
  • بررسی وضع محله مجیدیه جنوبی در شورا
  • فعلاً برنامه‌ای برای تغییر طرح ترافیک در پایتخت نداریم