Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@13:28:56 GMT

چه کسی جانشین ربیع خواه در ترکیب پرسپولیس می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۳۴۴۱

چه کسی جانشین ربیع خواه در ترکیب پرسپولیس می‌شود؟

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الوصل امارات اعلام کرد قصد ندارد از محسن ربیع خواه در این مسابقه استفاده کند.

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الوصل امارات اعلام کرد قصد ندارد از محسن ربیع خواه در این مسابقه استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس قصد استفاده از بشار رسن یا احمد نوراللهی را در کنار کمال کامیابی نیا در مرکز میدان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنطور که از تمرینات پرسپولیس مشخص است احتمال حضور هافبک عراقی در ترکیب اصلی سرخپوشان بیشتر از نوراللهی است.

برانکو تصمیم دارد در همان نیمه اول ترکیب تیمش را تهاجمی روانه میدان کند تا بتواند کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۱۵ امروز دوشنبه در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الوصل امارات می رود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Jay

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!