Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:44:08 GMT

امید به آچار فرانسه مقابل الجزیره (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۳۶۰۸

تراکتورسازان برای بازی امروز حساب ویژه ای روی احسان پهلوان باز کرده اند.

به گزارش ورزش سه، احسان پهلوان در بازی های گذشته خود برای تراکتورسازی عملکرد خوبی داشته است. او که در نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شده، توانسته انتظارات را برآورده کند و تلاش زیادی در مسابقات گذشته برای موفقیت تراکتور انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


پهلوان اکثر گل های تراکتور در نیم فصل دوم را روی هوش و دقت خود به ثمر رسانده و یک پنالتی نیز گرفته است. 


هافبک ریز نقش تراکتوری ها در تمرین روز گذشته تیمش با روحیه بالایی آیتم های تمرینی را انجام و نشان داد آماده بازی امروز با الجزیره است. با شرایط کنونی کادرفنی تراکتورسازی نیز حساب ویژه ای روی پهلوان باز کرده و امیدوار است او بتواند گره ای از کار تیم در سومین بازی آسیایی باز کند.


دیدار الجزیره امارات و تراکتورسازی ساعت 18:30 امروز در امارات برگزار می شود.

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

احسان پهلوان تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی

شب دراز به امید صبح بیدارم مگر که بوی تو آرد نسیم اسحارم   عجب که بیخ محبت نمی‌دهد بارم که بر وی این همه باران شوق می‌بارم   از آستانه خدمت نمی‌توانم رفت اگر به منزل قربت نمی‌دهی بارم   به تیغ هجر بکشتی مرا و برگشتی بیا و زنده جاوید کن دگربارم   چه روزها به شب آورده‌ام در این امید که با وجود عزیزت شبی به روز آرم   چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی چه کرده‌ام که به هجران تو سزاوارم   هنوز با همه بدعهدیت دعاگویم هنوز با همه بی مهریت طلبکارم   من از حکایت عشق تو بس کنم هیهات مگر اجل که ببندد زبان گفتارم   هنوز قصه هجران و داستان فراق به سر نرفت و به پایان رسید طومارم   اگر تو عمر در این ماجرا کنی سعدی حدیث عشق به پایان رسد نپندارم   حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست یکی تمام بود مطلع بر اسرارم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس