Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نيازی ریيس كتابخانه های عمومی شهرستان بيرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:هفدهم اسفندماه جاری طرح كتابخانه گردی برای اولين بار در كتابخانه الغدير بيرجند واقع در خيابان مطهری ٢٣ همزمان با سراسر كشور برگزار می شود.

وی با بيان اينكه هدف اجرای اين طرح،ترويج فرهنگ كتابخوانی و مطالعه است،افزود:امكان عضويت رايگان برای بازديد كنندگان در كتابخانه در همان روز فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نيازی گفت:بازديد كنندگان می توانند از ساعت ٧:٣٠ دقیقه صبح تا ساعت ١٨ هفدهم اسفند ماه با فعاليت های مختلف كتابخانه آشنا و در جريان كارهای كتابخانه ها قرار بگيرند.

انتهای پيام/غ

برگزاری طرح كتابخانه گردی برای اولین بار در بیرجند 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت در سمنان
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اوقات شرعی فردا هفدهم اردیبهشت در شیراز
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری