Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@13:34:56 GMT

ابراهیم زاده: حسرت گذشته را نمی خوریم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۴۲۱۶

ابراهیم زاده: حسرت گذشته را نمی خوریم

رکنا: سرمربی سپاهان می گوید در مدتی که در این تیم بوده تلاش کرده بازیکنان خودشان را باور کنند.

منصور ابراهیم زاده در این باره گفت: به نظرم مهمترین کاری که ما در این مدت کردیم این بود که بچه ها خودشان را باور کنند. این کار توسط خود بچه ها انجام شد و البته همکارانم هم به آنها کمک کردند. 
او در پاسخ به پیشرفت سپاهان در هفته های آینده هم گفت: حتما می توانیم بهتر شویم و ما اینجا در سپاهان هستیم که همین کار را انجام بدهیم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا حسرت امتیازهای از دست رفته که این تیم اول فصل از دست داد را نمی خورد هم گفت: اصلا دنبال حسرت خوردن در بازی های گذشته نیستیم. نگاه ما رو به آینده است و می خواهیم آینده را بسازیم.
ابراهیم زاده در مورد برنامه تیمش در تعطیلات لیگ هم گفت: چهار روز استراحت می کنیم بعد از آن اردوی یک هفته ای در بوشهر برگزار می کنیم. برای سال نو 2 روز تمرینات را تعطیل می کنیم و بعد از آن خود را آماده بازی با پیکان می کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی با او در مورد تمدید قرارداد شده است یا نه هم گفت: من خودم گفتم 5 بازی تمرکزم روی فصل جاری است و بعد از آن در مورد این مسائل صحبت می کند.
سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند یا نه هم گفت: بستگی دارد که هم برنامه من را قبول کنند و هم من برنامه آنها را قبول کنم. این موضوع بر می گردد به این که آیا برنامه های هم را قبول کنیم یا نه و در این صورت همکاری صورت می گیرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد

به گزارش پارس نیوز ؛ ژوزه مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

 شنیده ها حاکی از آن است که، ژوزه مورایس قصد دارد نام خود را بصورت رسمی به «محمد» تغییر بدهد.

منبع : خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان