Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان ساکن دیشموک در طول روز شاهد اختلال در خطوط مخابراتی وشبکه های اینترنتی هستند به گونه ای که سرعت بسیار پایین اینترنت‎های خانگی تحت پوشش این اپراتور ها فریاد بسیاری از مردم را درآورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشموک شهری است در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه، جمعیت این شهر در سال ۱۳۸۵، برابر با ۴۰۰٬۰۵۳ نفر (۷۱۰ خانوار) بوده، وسعت بخش دیشموک: ۹۷۶ کیلومتر مربع، ارتفاع شهر دیشموک از سطح دریا: ۱۷۷۵ متر می‌باشد.

از صبح امروز تمام خطوط ارتباطی شامل تلفن ثابت، تلفن همراه،  همراه اول، ایرانسل و دستگاه‌های اینترنتی در شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه قطع شده و این قطعی تاکنون نیز ادامه دارد.

شهروندان ساکن دیشموک در طول روز شاهد اختلال در خطوط مخابراتی وشبکه های اینترنتی هستند به گونه ای که سرعت بسیار پایین اینترنت‎های خانگی تحت پوشش این اپراتور ها فریاد بسیاری از مردم را درآورده است.

این موضوع در حالی است که با وجود تماس‎های مکرر کاربران با اداره مخابرات و سامانه 2020 مخابرات یا با پیام «در حال حاضر هیچ کدام از پاسخگویان مرکز فعال نمی‎باشند» و یا با بی‎توجهی اپراتورها مواجه می‎شوند و برخی از شهروندان دیشموکی در خصوص این موضوع به خبرنگار مااعلام کردند که قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت این اپراتور ها به یک امر طبیعی برای آنها تبدیل شده است و این قضیه باعث گلایه شدید مردم شده است.

«عسکر زاده» یکی از شهروندان ساکن دیشموک به خبرنگار ماگفت: چند ماهی می شود که صبح تا غروب شاهد اختلال در خطوط تلفن های همراه و اینترنت منطقه هستیم
وی می‎گوید: بعد از تماس با اداره مخابرات شهرستان  وپشتیبان اپراتور های سیار و انتظار 25 دقیقه‎ای نه تنها مشکل حل نشد بلکه بدهکار هم می شویم.

این شهروند دیشموکی اضافه کرد: هیچ مرجعی پاسخگوی وضعیت نامناسب نوسانات تلفن های همراه وثابت دراین بخش محروم نبوده و مسئولان خود را در این قضیه پاسخگو نمی‎دانند.

 برین یکی دیگر از شهروندان ساکن دیشموک نیز اظهار کرد: به‌واسطه‌ی شغلم استفاده زیادی از اینترنت دارم و طی مدت اخیر مشکلات اینترنت مخابرات به کارم لطمه وارد کرده است.

درپایان قطعی خطوط تلفن های همراه وثابت و نوسانات زیاد اینترنت درشهر دیشموک مشکلی است که شهروندان خواستار پیگیری این موضوع بوده و مسئولان نباید بیش از این این معضل را پشت گوش بیندازند چرا که وجود اینگونه معضلات در میان مردم با ایجاد اختلال در زندگی روزمره و شغل آنها هر روز گلایه و نارضایتی آنها را از عدم پیگیری مسئولان افزایش می دهد که لازم است تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • روزی به نام تلفن!