Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رد صلاحیت شده سابق پاکستان اعلام کرد مشکلات فعلی کشور ناشی از یک بیماری هفتاد ساله است که ما آن را برای همیشه مداوا خواهیم کرد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، نواز شریف اعلام کرد: دادگاه عالی پاکستان با رد صلاحیت کردن من سبب شد که از تمام مناصب رسمی خود عزل شوم ولی آن‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند من را از قلب مردم پاکستان خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر سابق پاکستان گفت: با وجود تلاش دادگاه عالی برای اینکه حزب نواز در انتخابات سنا پیروز نشود ولی همه مردم شاهد بودند که چگونه اکثر کرسی‌های سنا به حزب نواز رسید.

وی بیان کرد: این انتخابات نشان داد که مردم رای دادگاه را در مورد من قبول ندارند و همین کافی است که از سوی مردم پاکستان رد صلاحیت نشده‌ام.

رئیس سابق حزب نواز گفت: نه تنها بر روی برگه معرفی نامزدهای حزب نواز امضای من وجود داشت بلکه زیر برگه انرژی هسته‌ای پاکستان نیز امضای من وجود دارد، اگر برگه اول فاقد اعتبار است باید برگه دوم را نیز فاقد اعتبار دانسته و قدرت هسته‌ای پاکستان را نابود شده تلقی کنند.

وی تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی پاکستان با امضای من به انجام رسیده است و اگر دادگاه با رد صلاحیت کردن من باعث عدم شرکت نمایندگان حزب نواز در انتخابات می‌شود، باید آن پروژه‌ها را نیز تعطیل کند.

نواز شریف تصریح کرد: در صورتی که مردم به ما رای داده و بتوانیم در سال 2018 تشکیل حکومت دهیم بدون شک تغییرات مهمی را در شیوه اداره کشور ایجاد کرده و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای محدود برای کل کشور تصمیم بگیرند.

گفتنی است نواز شریف در سال 2017 رد صلاحیت شده و مناصب رسمی خود را به جرم فساد اقتصادی از دست داد.

وی که ریاست حزب نواز را به عهده داشت مدتی قبل برای دومین بار رد صلاحیت شده و پست ریاست بر حزب نواز را نیز از دست داد.

نمایندگان این حزب برای نشان دادن قدرت نواز شریف اعلام کرده‌اند : وی تا زمانی که زنده باشد به عنوان رهبر حزب فعال خواهد بود.

این درحالی است که شاهد خاقان عباسی نخست وزیر پاکستان بارها اعلام کرده است: نواز شریف نخست وزیر همیشگی من است.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم

شهرستان دورود یکی از شهرهای زیبای استان لرستان است که  دارای جاذبه های طبیعی است به طوریکه از این شهرستان به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود، پایتختی که زیباترین دریاچه آب شیرین ایران، زیباترین آبشارهای کشور و رشته کوه اشترانکوه با لقب "آلپ" ایران را در خود جای داده است.

این شهرستان جزو پرمسافرترین شهرهای لرستان به‌شمار می‌رود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!