Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@19:45:56 GMT

آغاز پخش «پنج ستاره» از روز مادر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۴۷۲۰

آغاز پخش «پنج ستاره» از روز مادر

هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا(س) مسابقه «پنج ستاره» پخش خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسابقه بزرگ «پنج ستاره» با اجرای اشکان خطیبی از پنجشنبه این هفته، ۱۷ اسفند هم‌زمان با فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر ساعت ۲۱ در شبکه پنج سیما آغاز خواهد شد و تکرار آن روز بعد از همین شبکه روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسابقه «پنج ستاره» بزرگترین مسابقه تلویزیونی خواهد بود که شرکت کنندگان در آن برای میلیونر شدن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

«پنج ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که علاقمندان برای شرکت در آن می‌توانند نام و شماره تماس خود را به شماره ۱۰۰۰۵۲۱ ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید