Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام کنجوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مهشید اشتری، ندا شهسواری، مریم صامت، صبا صفری و پریناز حاجیلو پنج بانوی ملی پوش پینگ پنگ کشور هستند که در مسابقات جهانی به میدان خواهند رفت.
وی ادامه داد: رقابت های جهانی 2018 پینگ پنگ در هر 2 بخش آقایان و بانوان از 10 تا 16 اردیبهشت سال آینده به میزبانی استکهلم سوئد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کنجوری یادآور شد: مسابقات جهانی پینگ پنگ با حضور ورزشکارانی از 144 کشور جهان و در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی تیمی برگزار می شود.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه همچنین با اشاره به قرعه کشی مسابقات جهانی پینگ پنگ، افزود: تیم پینگ پنگ بانوان ایران در دسته دوم مسابقات جهانی در گروه G با تیم های اسپانیا ، پورتریکو، استرالیا، لیتوانی و کوبا همگروه شده است.
وی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت ها، تیم‌های اول و دوم دسته 2 به مسابقات دسته یک جهانی صعود و تیم های 23 و 24 دسته 2 نیز به رقابت های دسته سه جهانی در سال 2019 سقوط می کنند.

**سه مدال نقره و برنز حاصل تلاش بوکسورهای کرمانشاهی در فستیوال نونهالان کشور
مدیر تیم های بوکس استان کرمانشاه نیز با اشاره به حضور تیم نونهالان استان در فستیوال بوکس نونهالان کشور گفت: 2 مدال نقره و یک برنز حاصل تلاش آینده سازان بوکس کرمانشاه در این رقابت ها بود.
اسفندیار محمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: محمدرسول حیدری و آرمین امیریان موفق به کسب مدال نقره و میلاد قاسمی نیز یک مدال برنز برای کرمانشاه کسب کردند.
وی همچنین از یزدان محمدی به عنوان مربی و صادق محمدی به عنوان سرپرست تیم بوکس نونهالان استان کرمانشاه در فستیوال کشوری یاد کرد.
محمدی در پایان گفت: مسابقات بوکس نونهالان کشور با حضور بیش از 120 ورزشکار از سراسر کشور در شهرستان گالیکش استان گلستان برگزار شد.
در استان کرمانشاه حدود 250 ورزشکار زیر نظر هیات پینگ پنگ و نزدیک به 500 ورزشکار نیز زیر نظر هیات بوکس استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند