Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@16:38:44 GMT

مسئول خبرگزاری اعماق داعش در موصل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۵۵۳۴

مسئول خبرگزاری اعماق داعش در موصل دستگیر شد

رکنا: یک منبع نظامی ارتش عراق از دستگیری مسؤول خبرگزاری "اعماق" شاخه اطلاع‌رسانی گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از عبدالعزیر المعاضیدی، مسؤول اطلاعات در ارتش عراق اعلام کرد که ارتش عراق موفق شده است عثمان خالد الامین، مسؤول اول خبرگزاری اعماق داعش ISIS را دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته این مسؤول عراقی، المعاضیدی در روستایی در حومه جنوب شرقی موصل دستگیر شده و بلافاصله بعد از دستگیری اطلاعاتی را درباره بعضی از همدستانش در اختیار ارتش گذاشته که به دستگیری شش نفر دیگر در همین روستا منجر شد.

خبرگزاری اعماق در سال ۲۰۱۴ همزمان با سیطره گروه تروریستی داعش بر بخش‌های گسترده‌ای از عراق و سوریه راه اندازی شد.

از سوی دیگر، قاسم مصلح، فرمانده حشد شعبی در محور غرب الانبار از پاکسازی بیش از ۲۰۰ کیلومتر از صحرای غربی این استان در دومین روز عملیات پاکسازی خبر داد.

وی تاکید کرد، نیروهای حشد شعبی در محور غربی الانبار با مشارکت نیروهای مرزبان برای دومین روز متوالی عملیات پاکسازی صحرای غربی در همجواری مرزهای سوریه را ادامه می‌دهند.

مصلح همچنین تاکید کرد: طی دو روز گذشته شاهد پاکسازی بیش از ۲۰۰ کیلومتر از صحرای غربی الانبار با هدف ممانعت از تشکیل گروهک‌های جدید داعش و تامین امنیت این منطقه به طور کامل هستیم.

از سوی دیگر، نیروهای امنیتی عراق از دستگیری شخصی که قاضی Judge داعش نامیده می‌شد در سامراء واقع در جنوب تکریت خبر دادند.

وزارت کشور عراق از دستگیری شخصی که قاضی داعش نامیده می‌شد توسط نیروهای امنیتی این کشور در منطقه "الخضراء" در سامرا خبر داد.

وزارت کشور عراق در این بیانیه اعلام کرد که منزل این فرد در سال ۲۰۰۷ میلادی محل دیدارهای سازمان "القاعده" بود.

طبق گزارش این بیانیه، نیروهای امنیتی عراق وی را به فرماندهی عملیات سامراء تحویل داده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مهم ترین خبر های 24 ساعت گذشته رکنا 6 بار تجاوز به دختر 13 ساله توسط جوان 30 ساله+ عکس جزئیات انفجار نارنجک دستی در دست فاطمه 15 ساله + فیلم و گفتگو عشق احمقانه خانم مدیر 51 ساله به کارمند 21 ساله اش قطع پاهای نوزاد در خانه زوج خوشگذران + عکس مار پیتون گوزنی را بلعید + عکس این تبهکار ساعت 120 میلیون تومانی به دست داشت + تصویر بدون پوشش دستگیری سلطان کوکائین و فروشندگان «گل شیطان» در تهران + گفتگو وجزئیات دستگیری کثیف ترین عروس و داماد در کرج + عکس حمله زنبورها مرد45 ساله اندیمشکی را کشت + عکس مدرسه کانکسی در آتش سوخت + عکس دردسر هدیه گرفتن از جوان عروسک فروش برای دختر تهرانی + عکس مزاحمت های نوعروس برای مرد عکاس جشن عروسی / این زن به دادگاه کشانده شد! نجات جان مادر باردار و فرزندش از مرگ در برف و سرما + عکس یاسر 10 ساله را می شناسید / او در یک ماجرای گروگانگیری ناپدید شده است + فیلم و عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ "کامران ملکی"   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش