Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: میزان شکایات مربوط به این سازمان در سال ۹۶ نسبت به سال قبل سه برابر شده است که این موضوع با میزان آگاهی مردم ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر شهریار اسلامی تبار در حاشیه کارگاه آموزشی حقوق اداری گفت: این کارگاه آموزشی برای سه گروه از مدیران غذا، دارو و تجهیزات پزشکی و دو گروه از مدیران عمومی که شامل مدیران حقوقی و بازرسی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می شوند، برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این کارگاه تلاش شده یک ارتباط تخصصی با حوزه های عمومی ایجاد شود و همین طور مشکلات مختلفی که در حوزه های مختلف وجود دارد را با تعامل بیشتر حل کنند و همچنین هنگام مراجعه به مراجع قضایی مانند دیوان عالی اداری و دیوان محاسبات نیازمند هماهنگی های بیشتری خواهند بود.

مدیرکل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو ادامه داد: ما در سازمان غذا و دارو روزانه یک شکایت داریم که معمولا یا ما شکایت می کنیم یا برخی شرکت ها از ما شکایت می کنند. در واقع ما روزانه یک شکایت له یا علیه را داریم.

اسلامی تبار اظهار کرد: در سال ۹۶ حدود ۲۵۰ پرونده حقوقی برای سازمان غذا و دارو تشکیل شده است که این نشان دهنده اهمیت این حوزه است.

وی ادامه داد: میزان شکایت و تشکیل پرونده در این سازمان در سال ۹۶ نسبت به سال قبل، سه برابر شده است که این موضوع به میزان آگاهی مردم هم مربوط می شود. سیستم های ارتباط جمعی نیز بسیار تاثیرگذار بوده اند. هنگامی که مردم احساس می کنند کالایی در حوزه غذا، دارو و لوازم آرایشی غیراستاندارد است، سریعا پیگیری می کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: ما سامانه TTAC را راه اندازی کردیم که مردم از طریق آن می توانند اصالت کالاهای وارداتی را چک کنند. اگر یک کالایی در این سامانه دو بار تکرار شود، خود ما رسما وارد عمل می شویم و مدیرعامل یا مسئول فنی کالای مربوطه را برای پاسخگویی دعوت می کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.   وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.   فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خوداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.    این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه