Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@17:29:53 GMT

تکلیف گود برج میلاد مشخص شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۳۶۱۰۶

تکلیف گود برج میلاد مشخص شود


مدیرعامل برج میلاد از چالش پارکینگ در برنامه‌های ویژه و تعیین تکلیف گود برج میلاد سخن گفت.

به گزارش امتداد نیوز، علی درویش‌پور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ما برنامه‌های توسعه‌ای بسیاری را آغاز کردیم که برخی به اتمام رسیده و برخی دیگر در حال اجراست.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها مربوط به مجموعه موزه مفاخر است و آن اضافه شدن تندیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است که تهیه شده و به زودی رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برج میلاد به برپایی نمایشگاه بوم‌گردی ایران و صنایع دستی از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ماه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان میراث فرهنگی در سایت نمایشگاهی برج برگزار می‌شود.

درویش‌پور تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه روستاها، توجه به ظرفیت بوم‌گردی، اشتغالزایی در مناطق روستایی و اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود و در این مراسم اقوام ضمن گرد آمدن دور همدیگر، لباس‌ها و صنایع دستی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی به نمایشگاه «شهر مشاغل کودکان» نیز اشاره کرد و گفت: شهر مشاغل کودکان، ایده خلاقی برای آموزش فنون در حین بازی و سرگرمی است.

مدیرعامل برج میلاد اظهار کرد: در این شهر، بچه‌ها به دنیای بزرگترها می‌آیند، بازی می‌کنند و در اوج هیجان، مهارت می‌آموزند و تجربه کسب می‌کنند؛ این نمایشگاه برای اولین بار است که با این کیفیت در کشور برگزار می‌شود.

وی به جشنواره «نوروزگار ۹۷» اشاره و بیان کرد: ما در این جشنواره میزبان هموطنانمان از سراسر کشور خواهیم بود. این نمایشگاه با تفاوت‌هایی نسبت به سال‌های گذشته و با کیفیت بیشتر و برنامه‌های متنوع‌تر برگزار می‌شود.

درویش‌پور به برگزاری ارکستر سمفونیک با اجرای لوریس چکناواریان و همچنین جلوه‌نمایی بر روی دیوار برج نیز اشاره کرد و گفت: ما در سال‌های گذشته در ایام نوروز از ۵۰ تا ۱۰۰ هزار میهمان به صورت روزانه داشتیم و برنامه‌های ما از ۹ صبح تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به قیمت بلیت‌ها برای بازید از بخش‌های مختلف برج میلاد افزود: قیمت‌ها مصوب سال ۹۳ شورای شهر است و از آن زمان تاکنون قیمت‌ها تغییر نداشته است.

وی در پاسخ به سؤال امتداد نیوز مبنی بر مشکلات در حوزه پارکینگ نیز گفت: یکی از چالش‌های ما به ویژه در برنامه‌های مناسبتی، بحث پارکینگ‌ها است؛ این انتقادات را قبول دارم، اما به زودی پارکینگ طبقاتی در ۱۰ طبقه در دست اجرا خواهد بود. با این حال بازدید روزانه ۱۰۰ هزار نفر می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

درویش‌پور در پاسخ به سؤال دیگری درباره گود برج میلاد افزود: این برج در ضلع شرقی مرکز همایش‌ها قرار دارد؛ سال ۹۰ قرار بود به منظور احداث دو هتل دوقلو و مرکز تجارت جهانی، گودبرداری شود، اما در ادامه به لحاظ ضرورت در بازنگری و مشکلات مالی متوقف شد.

مدیرعامل برج میلاد خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت جدید شهری، جلسات متعددی با حضور شهردار و معاونان او برگزار شده و انشاءالله به زودی به سرانجام خواهد رسید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

ابوطالب شفقت در نشست تخصصی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم همه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر وضعیت قانون بودجه و همه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتماً تأکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه‌به دستورات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیر محروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

شفقت، افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کند تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)