Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن مجید در کشور 123 زندانی استان در این مسابقات شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه در راستای قرآن پژوهی و درک مفاهیم قرآنی و همچنین تمسک به این کتاب الهی شرکت مددجویان زندان‌های استان می‌تواند یک رویداد معنوی بزرگ باشد، برگزاری کلاس‌های قرآن را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار زندان‌ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این مسابقات در مراکز بازپروری استان از جمله زندان‌های مرکزی، دهدشت، گچساران و کانون اصلاح و تربیت با شرکت 123 نفر از مددجویان و کارکنان در رشته‌های حفظ و درک مفاهیم برگزار شده که نتایج قبولی آن اعلام و رضایت بخش بوده است.
جمیاری بیان کرد: این آزمون برای نخستین بار به ‌صورت همزمان با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شده که فضای حاکم بر آن روح قرآنی را در زندان‌ها عطرآگین کرد.
وی تعمیم، تعمیق شناخت و ایمان به قرآن در زندان‌ها و ارتباط و انس مستمر با آن را از اهداف برگزاری این آزمون دانست و عنوان کرد: تعداد زیادی از شرکت کنندگان حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده و طبق برنامه ریزی بعمل آمده به قبول شدگان گواهینامه معتبر به امضای اداره کل اوقاف و امور خیریه اعطاء می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور