Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: هر کاری که جلوی تخلفات، ناپاکی‌ها و آلودگی‌ها را بگیرد سبب خوشحالی است و باید هم‌وغم ما همین باشد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

رضا مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: به‌هر حال جمهوری اسلامی مانند لباس سفیدی است که اگر کوچک‌ترین لکه‌ و یا نقطه سیاهی در آن وجود داشته باشد خودش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کسی از مسئولان نظام از طریق نامشروع به مال و یا جایگاهی رسیده است مانند همان لکه سیاه بر اندام سفید جمهوری اسلامی است که باید زدوده شود.

معاون نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شاید یکی از سستی‌هایی که در این 40 سال از جانب برخی مسئولان انجام گرفته تعطیلی امربه‌معروف و نهی از منکر است چراکه بنا بر روایات ائمه اطهار اگر این واجب الهی در جامعه ترک شود، آدم‌های بد بر جامعه حاکم می‌شوند.

وی ادامه داد: امکان دارد در برخی از دستگاه‌های دولتی و حکومتی این اتفاق افتاده باشد. وقتی امربه‌معروف و نهی از منکر و یا به عبارتی نظارت وجود نداشته باشد پشت سر آن توصیه و سفارشی هست. شنیده می‌شود دست فردی را به خاطر دزدیدن چند بز قطع کرده‌اند که در جایگاه خودش برخوردی مناسب است. اما این دزدی بز کجا و دزدی‌های هزار میلیاردی که در مملکت خبر آن را می‌شنویم کجا؟ با این افراد چه کسی و چگونه برخورد خواهد کرد؟

معاون نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: رهبر انقلاب چقدر نسبت به فسادهایی مانند زمین‌خواری حتی کوه‌خواری و دریا خواری تذکر دادند؟ پس وظیفه بقیه نهادها و دستگاه‌ها چیست؟

‌مرعشی با بیان اینکه متأسفانه برخی از مسئولانی که پشت میزی می‌نشینند فکر می‌کنند این میز و اختیاراتی که دارند، ملک شخصی آن‌هاست و به جمع‌کردن اطرافیان و اقوام خود در سمت‌های دیگر اقدام می‌کنند، گفت: خیلی کارها در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام‌شده است و در برخی عرصه‌ها راه صدساله را یک‌شبه پیمودیم. در بسیاری از مناطق دورافتاده سیستان و بلوچستان اکنون آب، برق، خانه بهداشت، مدرسه و دیگر امکانات وجود دارد که تا قبل از انقلاب کسی تصور نمی‌کرد روزی این مناطق از این امکانات بهره‌مند شوند. درعین‌حال که باید شکرگزار خدمات انجام‌شده در نظام باشیم و برای نقص‌هایی که وجود دارد فکری کرد.

معاون نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بابیان اینکه اگر این طرح به قانون تبدیل شود، اقدامی مناسب است، گفت: هر کاری که جلوی تخلفات، ناپاکی‌ها و آلودگی‌ها را بگیرد موجب خوشحالی است و باید هم‌وغم ما همین باشد.

انتهای پیام/ ز

R7843/P41362/S6,65/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان