Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - تسنیم نوشت: سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران از برگزاری جلسه مقدماتی پرونده عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران در هفته آینده خبر داد.

محسن افتخاری با تاکید بر اینکه جلسه مقدماتی پرونده عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران طی هفته آینده برگزار می‌شود اظهار کرد: در این جلسه، پرونده مورد بررسی قرار می‌گیرد که اگر آماده رسیدگی باشد، تعیین وقت می‌شود و اگر ایرادی داشته باشد و آماده رسیدگی نباشد، ایرادات و نواقص برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران افزود: در صورت وجود ایراد یا نقص در پرونده، با خود قضات شعبه نسبت به برطرف کردن ایرادات موجود اقدام می‌کنند یا پرونده برای رفع نواقص به دادسرا بازمی‌گردد.

به گفته افتخاری، جلسه مقدماتی پرونده با حضور قضات شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار می‌شود.

افتخاری گفت که جلسه مقدماتی هفته آینده برگزار می‌شود.

47236

 

کلید واژه‌ها : حوادث شهری - دراویش گنابادی - نیروی انتظامی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی