Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این صندوق در سال ۹۶ از تفاهم نامه با مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز خبر داد.

علی رضا پیران، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران  دو میلیارد تومان در این صندوق سپرده گذاری کرده است، گفت: 800  نفر از خادمان واجد شرایط  معرفی شده ازطرف این مرکز می توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه تسهیلات صندوق امداد ولایت در زمینه  ازدواج،درمان، تحصیل،مسکن، اشتغال و محکومان جرائم غیر عمد به نیازمندان پرداخت می شود، بیان کرد: این صندوق از سپرده گذاری خیران، ادارات وسایر دستگاه ها استقبال می کند و طبق تفاهم نامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران به دیگر فعالیت های این صندوق در سال 96 اشاره کرد و ادامه داد: در 11 ماه گذشته 81 هزار فقره سپرده گذاری درصندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران صورت گرفته است.

 

پیران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بیش از 58 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه  به نیازمندان پرداخت شده است، گفت : این مبلغ برای 11هزار و 196 فقره تسهیلات کارگشایی به میزان 33 بیش از میلیارد تومان  وهزار و 617 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ بیش از 24 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

 

وی به سقف پرداختی تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا پنج میلیون تومان و تسهیلات اشتغال زایی تا 35 میلیون تومان است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تهران، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک ها و موسسات،ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع  را از اهداف و چشم اندازهای این صندوق عنوان کرد.

 

پیران با اشاره به نحوه سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، گفت:  سپرده گذاران حقیقی و حقوقی می توانند علاوه بر افتتاح حساب عادی، با افتتاح حساب ویژه افراد مورد نظر خود را بر اساس ضوابط بانک مرکزی برای دریافت تسهیلات معرفی کنند.

 

 وی همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: دو شعبه از این صندوق در کلان شهر تهران واقع در خیابان فرجام و خیابان مالک اشتر و 44 عامل در دفاتر کمیته امداد کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی