Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت کارخانه مخابرات راه‌دور ایران (ITI) به عنوان یکی از کارخانه‌های قدیمی و بزرگ حوزه مخابرات گفت: این علاقه وجود داشت که این کارخانه احیا شود اما به این دلیل که کارخانه مخابرات راه‌دور ایران در اختیار بخش خصوصی بود، احیای این کارخانه انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که کارخانه ITMC با حمایت دولت جان دوباره‌ای گرفته است، گفت: کارخانه ITMC از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران یکی از نمادهای مهم کشور است  که در آستانه ورشکستگی بود اما با حمایت دولت، بخش بزرگی از بدهی‌های این کارخانه بخشیده شد و بدهی‌های این کارخانه قسط‌بندی شده است.

آذری جهرمی افزود: علاوه بر احیای کارخانه ITMC، فرآیند بازنگری در خط تولید این کارخانه انجام شده است تا به تولید محصولات مورد نیاز در کشور و دارای بازار اقدام کند. 

وی تاکید کرد: یکی از بخش‌های کارخانه ITMC، خط تولید سنسورهای هوشمند برای مدیریت شهری هوشمند است که از جمله تجهیزات اساسی در شهر هوشمند به شمار می‌رود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: به سندیکای مخابرات ابلاغ شده است که یکی از حوزه‌هایی که باید به صورت پررنگ در آن نقش داشته و فعالیت داشته باشند، تامین تجهیزات و سنسورهای بخش شهر هوشمند محسوب می‌شود که از اهمیت بالای اقتصادی برخوردار است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس

به گزارش همشهری آنلاین هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

کد خبر 849441 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی بدنسازی و رزمی پرورش اندام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت