Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران گفت: ۳۶ هزار اثر از سوی بانوان طلبه به دبیرخانه دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، علی طائی زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران امروز دوشنبه(14اسفند)  در جمع خبرنگارن گفت: یکی از فعالیتهای ما در جامعه 60هزار نفری طلاب توانمندی طلاب در زمینه بهره گیری از فضای مجازی به صورت موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود :ما در فضای مجازی به دنبال این بوده ایم که  نویسندگی موثر  داشته باشیم.


طائی زاده ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، مهارت هایی در خصوص نویسندگی، صوت و تصویر، انیمیشن و گرافیک در قالب بیش از 170 کارگاه در سراسر کشور برگزار شده است تا در این عرصه مربیان فرهیخته تربیت شوند.


رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران تصریح کرد:هدف اصلی از برگزاری این همایش طرح ایده های محتوایی به زنان مسلمان است تا درنقشهایی که در  خانواده و اجتماع دارند بتوانند حضور موثری داشته باشد.
وی اظهار داشت: این مرکز با همکاری و مشاورین اموزش و پرورش یک بانک اطلاعاتی را برای کمک به صنف زنان  با هدف پشتیبانی محتوایی ایجاد کرده است.

 

طائی زاده عنوان : مهارت ها و تکنیک ها در این عرصه، با هدف آسیب شناسی فضای مجازی و حضور موثر در فضای مجازی ارائه شد.

 

 وی افزود: دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی با عنوان «سبک زندگی دینی و روایت الگوی زن مسلمان» 17 اسفندماه در یزد برگزار می شوددر حالی که اولین دوره این همایش در شهریور ماه سال جاری در قم برگزار شده است.


رئیس مرکز فناو ی اطلاعات حوزه علمیه خواهران گفت: این دوره از جشنواره از 15 دی ماه تا 30 بهمن ماه سال جاری در قالب آثاری در بخش های وبلاگ نوشت، کوتاه نوشت، کوثر نوشت، کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام فراخوان شده تا علاقمندان در این حوزه به سمت تولید با محتواهای غنی بپردازند.


وی ادامه داد:36هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده که از میان انها400 اثر به بخش داوری همایش  رسید که در پایان از سه نفرکه  موفق به کسب رتبه های برتر شده اند تجلیل می شود.

 

طایی زاده ابراز داشت: مرکز فناوری اطلاعات به دنبال توانمندسازی و مهارت بر ابزار بانوان در فضای مجازی است.


رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران گفت:  این شبکه در قالب وب سایت و تلفن همراه طراحی شده که در همین راستا بیش از 30 هزار طلبه خواهر مشغول به فعالیت در فضای مجازی هستند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی