Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مسعود دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس آئین نامه مصوب دولت دانشگاه ها در چارچوب برنامه توسعه مکلف هستند نسبت به یکپارچه سازی مرکزهای ارتباطات رادیویی و پذیرش سامانه ای خدمات گیرندگان از 115 را در شهرستان های با فاصله کمتر از 40 کیلومتر تا شهرستان دارای دانشگاه علوم پزشکی تجمیع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دستور کار اصلی در گام بعدی یکپارچه سازی شماره های امدادی است که از طریق تجمیع سازمان های آتش نشانی، هلال احمر و پلیس 110 برای جلوگیری از سردرگمی مردم، کاهش اتلاف وقت و به اشتراک گذاشتن همه ظرفیت های موجود به زودی اجرایی خواهد شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به تجمیع خدمات امدادی هلال احمر کاشان و آران و بیدگل در مرکز پاسخگویی امداد 112 استان اصفهان بیان کرد: مزیت اجرای این طرح کاهش هزینه ها، استفاده شهرستان های کم توان و غیر برخوردار از امکانات پیشرفته تر شهرهای بزرگ و مرکز استان ها، استفاده از ظرفیت متخصصان دیگر استان ها برای مشاوره های پزشکی از طریق سامانه است.
او اضافه کرد: یکسان سازی تجهیزات و مهارت نیروی انسانی با یکپارچگی مدیریت و توانمندسازی نیروهای امدادی، ارتقای توان آموزشی و افزایش توان مدیریت در زمان بروز حادثه های احتمالی از دیگر مزیت های اجرای این طرح تجمیع می باشد.
دهقانی عنوان کرد: شهرستان آران و بیدگل هم اکنون پنج دستگاه آمبولانس دارد که با اجرای این طرح، کاشان و آران و بیدگل در مجموع از 20 پایگاه فعال فوریت های پزشکی، 40 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 160 نفر نیروی کارشناس فوریت پزشکی و 70 دستگاه آمبولانس مرکزهای بهداشتی و درمانی خصوصی و غیردولتی برخوردار خواهند شد.
شهرستان آران و بیدگل هم اکنون دارای 2 پایگاه شهری و سه پایگاه جاده ای در ابوزیدآباد، نوش آباد و سفید شهر می باشد.
این شهرستان با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم