Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر بازی پدیده - سپیدرود اعلام کرد که علی کریمی بعد از پایان بازی با او صحبت می‌کرد که در این حین رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی وارد بحث آنها شده است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات رخ داده در پایان بازی پدیده - سپیدرود و درگیری مهدی برادران رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی با علی کریمی، اظهار داشت: حق با کریمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پایان بازی، علی کریمی پیش من آمد و در حال صحبت با من بود. او می‌گفت مگر می‌شود تلویزیون یک جاهایی صحنه‌های آهسته را نشان ندهد. بعد از آن آقای برادران  آمدند و گفتند در کدام آیین‌نامه آمده که ما باید یک صحنه را تکرار کنیم یا نکنیم. علی کریمی هم گفت که «من با شمس صحبت می‌کنم و کاری به شما ندارم». بعد از داستان‌هایی پیش آمد، اما بعداً که من پیگیر شدم، فهمیدم آشتی کردند و همه‌چیز به خوبی و خوشی تمام شده است.

وی افزود: کریمی ناراحت بود که چرا تلویزیون صحنه آهسته گل سپیدرود را نشان نمی‌دهد و من هم گفتم که «من که نمی‌توانم بگویم کدام صحنه را بازپخش کنند و کدام صحنه را بازبخش نکنند، اما بعد از بازی سی‌دی مسابقه را برای ما می‌آوردند، شما تشریف بیاور و هر جای فیلم را خواستی ببین»، بعد از آقای برادران هم آمد و گفت‌ این موضوع در کدام آیین‌نامه گفته شده است و بحثی میان دو طرف شد.

ناظر بازی پدیده - سپیدرود خاطرنشان کرد: من بارها به آقای برادران گفتم سراغ مربی که باخته و عصبانی است، نرود.  همیشه گفته‌ام که اجازه بدهید مربی که تیمش باخته به رختکن برود، آبی به دست و صورتش بزند، آرام شود و آن‌وقت شما 30 سؤال از او بپرسید. فقط این را می‌توانم بگویم که علی کریمی با من صحبت می‌کرد. بعد از بازی هم من همه اتفاقات را در گزارشم نوشتم و به فدراسیون فوتبال ارائه دادم.

انتهای پیام/

R1443/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پدیده خراسان فدراسیون فوتبال ایران سپیدرود رشت علی کریمی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم