Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو از آمادگی ۱۳ مدرسه با ۱۶۰ اتاق در جهت اسکان مسافرین نوروزی در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

اکبر باباپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با تاکید براینکه در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان، ستاد اسکان نوروزی در ماکو تشکیل شده افزود: دراین راستا تعیین پایگاه های پذیرش ستاد اسکان در نقاط شهری، تعیین مدارس مجری ستاد اسکان، تهیه امکانات رفاهی لازم، توزیع بسته ها و پکیج های آموزشی و رفاهی، نصب بنر و نقشه راهنمای گردشگری منطقه آزاد ماکو در این ستاد بررسی و در جهت استقبال پرشکوه از مسافرین تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۹۶ تعداد مراجعه کنندگان به طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش ماکو ۱۲۰۰خانوار بود، افزود:پیش بینی می شود امسال این آمار افزایش یابد.

باباپور ادامه داد: ۸ مدرسه با ۱۰۰ اتاق در ماکو اسکان مسافرین را بر عهده دارند که نام مدارس عبارتند از باغچه بان، استثنایی امید، دبیرستان نیایش، خانه معلم، حضرت مریم، بعثت و کوثر، سمیه و حجاب است.

باباپور از تدارک بسته های راهنمایی گردشگران برای مسافرین نوروزی با کمک سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد و خاطرنشان کرد: نقشه، بروشور، آب معدنی، تنقلات و غیره از جمله محتویات این بسته ها است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو در پایان با تاکید بر اینکه ماکو در سال ۹۶ رتبه سوم در جذب اسکان مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده بود افزود: تنها هدف رضایتمندی و فراهم سازی زمینه های برای خاطره سازی مسافران نوروزی است. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۳۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز هفتم فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمد جمالی،سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمددر بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ششم فروردین ماه ۱۴۸۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۸۸۵ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

 

جمالی بیان کرد: ۱۱۵۰۰ نفر در روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستانهای بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

 

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۸۵مدرسه و 940 اتاق پذیرش شده اند. 

 

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۳فروردین پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است گفت: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی درستاد های اسکان فرهنگیان درسطح شهرستانها ومناطق استان است.

 

 گفتنی است:برخی مسافران نوروزی که از استانهای کردستان ،تهران ،چهارمحال بختیاری و اصفهان در مدارس محل اسکان مستقر بودند از مهمان نوازی،برخورد توام با اخلاق و ارائه خدمات آموزش وپرورش شهر یاسوج اظهار رضایت و از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • پذیرش ۷۰۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • پذیرش ۱۵ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش کردستان
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار
  • اسکان نیم میلیون مسافر نوروزی در باغ فدک اصفهان
  • اسکان ۲۵ هزار مسافر نوروزی در ستاد آموزش و پرورش لرستان